. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63553 تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | 08:13 ق.ظ

سردار غلامحسین غیب پرور: حاج قاسم مولود مبارک انقلاب اسلامی محسوب می شود

ایرنا: جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) گفت: دستگاه دیپلماسی برخوردی انقلابی و موثر با کشورهایی که در فتنه اخیر دخالت داشتند به ویژه اروپاییها داشته باشد. :  سردار غلامحسین غیب پرور شامگاه جمعه در یادواره شهدا و یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی جیرفت اظهار کرد: افرادی متدین و مخلص و […]

ایرنا: جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) گفت: دستگاه دیپلماسی برخوردی انقلابی و موثر با کشورهایی که در فتنه اخیر دخالت داشتند به ویژه اروپاییها داشته باشد.

:

 سردار غلامحسین غیب پرور شامگاه جمعه در یادواره شهدا و یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی جیرفت اظهار کرد: افرادی متدین و مخلص و قابل احترام در دولت عزیز حضور دارند اما از دستگاه دیپلماسی واقعا گله داریم چرا در برابر کشورهای دخیل در فتنه اخیر منفعلانه برخورد می‌کند.

وی افزود: پیش از آغاز این جنگ مدرن و ترکیبی آمریکا، اروپاییها، رژیم صهیونیستی ، جریان نفاق و سلطنت طلب در تیرماه در اقلیم کردستان عراق گردهم جمع شدند.

سردار غیب پرور با نام بردن از آلمان، انگلیس و فرانسه ادامه داد: آیا دست ما پیش آنها دراز است که برخوردی انفعالی داشته باشیم، آیا انگلیسی ها را نمی‌شناسیم که سالهای متمادی دست آنها تا مرفق به خون این ملت آلوده است.

وی افزود: آیا ما فرانسوی ها را نمی شناسیم و آیا آلمان را نمی شناسیم که در جریان جنگ تحمیلی مواد شیمیایی در اختیار صدام گذاشت و سردشت بمباران شیمیایی شد پس چرا در واکنش با آنها تعلل می کنیم.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه این کشورها و جریان های نفاق و سلطنت طلب بعد از اقلیم این جلسات را به یک کشور مرتجع منطقه بردند یادآور شد: آمریکا به تنهایی برای این آشوب‌ها ۵۰ میلیون دلار پول می‌گذارد و حساب کتاب کرده بودند ظرف یک یا ۲ هفته تمام می شود اما نمی دانستند این ملت گرانی و تورم و مشکل دارد اما به انقلاب و ارزش های خود پشت نمی‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) اضافه کرد: ما هم از مشکلات، گرانی و بیکاری دلخوریم اما آیا در هیچ کشور دیگری مشکل و گرانی نیست.

وی با مطرح کردن این پرسش که آیا هرکس از راه می‌رسد باید زخمی بر پیکر انقلاب بزند اضافه کرد: در جریان اغتشاشات بازار و مغازه ها را به زور تعطیل کردند، بانک و مغازه و اموال عمومی را آتش زدند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) با اشاره به اینکه آنها در دانشگاه ها و مدارس ما مانور دادند و به دیانت ما حمله کردند گفت: موضوع کشف حجاب نیست، موضوع دهن کجی آنها به دین و همه مناسک پیامبر (ص) است.

وی با بیان اینکه انداختن عمامه از سر روحانی موضوع تقابل تمام عیار با اسلام عزیز است، ادامه داد: آنها عاملی فریب خورده هستند؛ نمی گوییم از اسلام خارج هستند اما به آنها گفته شود و آگاه شوند.

سردار غیب‌ پرور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکاتی با خود به ارمغان آورد که از شماره خارج است و حاج قاسم مولود مبارک انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی موجب بروز و ظهور جوانانی بود که تردید نداشتند، از بن دل، اسلام و امام (ره) را پذیرفتند و پای امام خود ایستادند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) افزود: شهیدان ما در عمل دچار تردید نشدند و حماسه دفاع مقدس را در تاریخ آزادگان جهان به ثبت رساندند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم لنگرگاه و سکینه آرامش در عملیات هایی بود که موفقیت کسب نمی شد اضافه کرد: شهید سلیمانی گرانیگاه و نقطه ثقل و تکیه گاه بود./ ایرنا

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 16 =