. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 69342 تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | 10:38 ق.ظ

پلمب و جریمه بیش از ۲۰مغازه متخلف در بازار جیرفت

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان، معاون بازرگانی این اداره کل از پلمب و جریمه بیش از ۲۰ مغازه متخلف در بازار جیرفت توسط تیم گشت مشترک خبر داد. محسن مشایخی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز وماه مبارک رمضان بازرسی […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان، معاون بازرگانی این اداره کل از پلمب و جریمه بیش از ۲۰ مغازه متخلف در بازار جیرفت توسط تیم گشت مشترک خبر داد.

محسن مشایخی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز وماه مبارک رمضان بازرسی از بازار هر روز انجام خواهد شد، اظهار داشت: این بازرسی ها با همکاری دستگاههای متولی نظارت نظیر اداره کل صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان، تعزیرات، اتاق اصناف، بسیج اصناف، جهادکشاورزی و… انجام و با توجه به حضور رئیس اداره تعزیرات در این بازرسی ها، پرونده های تشکیل شده برای اصناف متخلف، در محل رسیدگی و متخلفین اعمال قانون می شوند.

وی با اشاره به اینکه این بازرسی ها هر روز انجام و با اصناف متخلف برخورد خواهد شد، افزود: در اولین روز بازرسی انجام شده بیش از ۲۰ مغازه که تخلفاتی نظیر گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم ارائه فاکتور به مشتری و… داشتند؛ پلمب و جریمه شدند.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه مغازه داران باید قیمت اجناس را درج کرده و به همه مشتری های خود فاکتور ارائه دهند، گفت: در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان پیگیری و رسیدگی به گزارشات و شکایات شهروندان در اولویت اقدامات گشت های مشترک است از این رو شهروندان می توانند گزارشات خود را به سامانه های ۱۲۴ اداره کل صمت اعلام کنند تا مراتب بررسی و با متخلفین برخورد شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =