. سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کد خبر: 69450 تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 | 09:41 ق.ظ

استاندارکرمان : جنوب کرمان در مسیر تحقق عدالت آموزشی

استاندار کرمان گفت: شرکت سنگ آهن گهرزمین با حمایت خود از عدالت آموزشی در جنوب کرمان بستر را برای تحول آموزشی رقم زده است‌.به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، جشن بزرگ آینده‌سازان جنوب کرمان صبح پنجشنبه ۲۵ اسفند با حضور استاندار کرمان، نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس اسلامی، مدیرکل […]

استاندار کرمان گفت: شرکت سنگ آهن گهرزمین با حمایت خود از عدالت آموزشی در جنوب کرمان بستر را برای تحول آموزشی رقم زده است‌.
به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، جشن بزرگ آینده‌سازان جنوب کرمان صبح پنجشنبه ۲۵ اسفند با حضور استاندار کرمان، نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین برگزار شد.
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه گفت: شرکت گهرزمین کار بزرگی انجام داده و در مسیر تحقق عدالت آموزشی در جنوب گام برداشته است.
وی مهم‌ترین شاخص توسعه را نیروی انسانی عنوان و تصریح کرد: شرکت سنگ‌آهن گهرزمین با حمایت خود از عدالت آموزشی در جنوب کرمان، بستر را برای تحول آموزشی رقم زده است‌.
فداکار، تنوع معدنی جنوب کرمان را بیشتر از شمال استان دانست و افزود: این تنوع معدنی ظرفیت متنوعی برای اشتغالزایی ایجاد می‌کند.
وی ابراز داشت: با شهرستان شدن منطقه جازموریان، قطعا تحول بزرگی در این منطقه به وجود می‌آید. استاندارکرمان با اشاره به اینکه ذخایر تیتانیوم در دنیا محدود و بسیار حیاتی است، افزود: پهنه بزرگ تیتانیوم در منطقه کهنوج قرار دارد و در این زمینه نیازمند نیروی متخصص و ماهر است‌.
وی با بیان این مطلب که موضوع مهارت‌آموزی از طریق مراکز علمی کاربردی و آموزشی حتما باید پیگیری شود تا شاهد توسعه اقتصادی و اجتماعی باشیم، بیان داشت: امیدواریم با تلاش مسئولان و بخش خصوصی، شاهد تغییرات محسوسی در زندگی مردم باشیم.
۱۴۰۱/۱۲/۲۵

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =