. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 71265 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 | 13:24 ب.ظ

آئین اختتامیه جشنواره موشن گرافیک فرقان با معرفی برترین ها برگزار شد

صبح امروز (۵ اردیبهشت ماه) آئین اختتامیه جشنواره موشن گرافیک فرقان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و دانش آموزان در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز (۵ اردیبهشت ماه) آئین اختتامیه جشنواره […]

صبح امروز (۵ اردیبهشت ماه) آئین اختتامیه جشنواره موشن گرافیک فرقان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و دانش آموزان در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز (۵ اردیبهشت ماه) آئین اختتامیه جشنواره موشن گرافیک فرقان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و دانش آموزان مدارس در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.

بهرام مسلمی مهنی در این آئین، گفت: دوره اول جشنواره موشن گرافیک با رویکرد تبیین انقلاب اسلامی در سطح ۱۰ مدرسه دوره متوسطه شهرستان جیرفت برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: جشنواره موشن گرافیک با موضوع انقلاب اسلامی، قرآن و عترت، ایثار و مقاومت و حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
وی بیان کرد: امروز در این آیین ۱۰ دانش آموز که توانسته اند بهترین آثار موشن گرافیک با موضوعات یاد شده را تولید کنند، تجلیل می شود.
مسلمی مهنی با بیان این مطلب که امروز عصر ارتباطات است، ابراز کرد: امروز با پیشرفته شدن ابزار ارتباطات، خبر کوچک ترین اتفاقی به سرعت منتشر می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که دشمن با استفاده از ابزار رسانه ای فرهنگ ما را هدف قرار داده است، عنوان کرد: دشمن فرهنگ مهاجم را ساخته تا از این طریق به فرهنگ های دیگر مخصوصا فرهنگ ایران اسلامی حمله کند و این فرهنگ ها تغییر دهد.
وی با اشاره به این که ما دانش آموزان مکتب و مدرسه اسلام هستیم، تصریح کرد: هر کس در مدرسه اسلام ثبت نام کند باید هم قوانین آن را بداند و هم این قوانین را رعایت کند و در مقابل تهدیدات بایستد.
مسلمی مهنی با بیان این مطلب که اسلام به انسان هویت و شخصیت بخشیده است، خاطرنشان کرد: دستورات دین مبین اسلام برای رسیدن انسان به کمال است و اسلام هیچگاه با نشاط اجتماعی مخالف نیست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: دشمن امروز با ابزار رسانه ای و شبکه های ارتباطاتی به طور هدفمند در خانه و مدرسه برای ما دام پهن کرده است.
وی با اشاره به این که امروز در جنگ شناختی دشمن، ذهن نوجوانان و جوانان ما را هدف قرار داده است، ابراز کرد: دشمن هیچگاه دلسوز ما نبوده و نیست حتی دلسوز کسانی که ابزار او شده اند نیست و پس از مدتی آنها را نابود می کند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 6 =