. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 71268 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 | 13:31 ب.ظ

استعدادهای برتر فوتبال جنوب استان در تور مس کرمان

کارشناسان و مربیان باشگاه مس کرمان به منظور استعدادیابی در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت در عنبرآباد و روزهای ۱۴ و ۱۵ در کهنوج حضور دارند. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، باشگاه مس کرمان تصمیم گرفته است برای استعدادیابی به سراغ علاقه‌مندان به فوتبال درجنوب استان و از میان آنان […]

کارشناسان و مربیان باشگاه مس کرمان به منظور استعدادیابی در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت در عنبرآباد و روزهای ۱۴ و ۱۵ در کهنوج حضور دارند.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، باشگاه مس کرمان تصمیم گرفته است برای استعدادیابی به سراغ علاقه‌مندان به فوتبال درجنوب استان و از میان آنان با استعدادترین‌ها را برای بازی در باشگاه انتخاب کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان گفت: کارشناسان و مربیان باشگاه مس کرمان به منظور استعدادیابی در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت در عنبرآباد و روزهای ۱۴ و ۱۵ این ماه در کهنوج حضور خواهند داشت.

قرایی افزود در روزهایی که مربیان در عنبرآباد حضور داندعلاقه مندان می توانند از شهرستان های عنبرآباد، جیرفت و رودبار جنوب برای تست فوتبال به این شهر بروند و در روزهای چهاردهم و پانزدهم که کارشناسان در کهنوج هستند علاقمندان   به بازی فوتبال از جنوب استان می توانند برای تست در این شهرستان حضور پیدا کنند

وی بیان کرد: نفرات برگزیده برای آکادمی باشگاه انتخاب می شوند و سپس سلسله مراتب را بر اساس رده سنی که دارند طی می کنند و می توانند در رده های سنی نوجوانان، نونهالان، جوانان یا امید فعالیت کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان افزود طرح استعداد یابی جدید امسال به شکلی منسجم تر و گسترده تر برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هجده =