. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 73484 تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | 07:37 ق.ظ

زادسر جیرفتی و خادمی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها

این روزها و در استانه میلاد حضرت معصومه سلام الله و اغاز دهه ی کرامت به یاد می اورم روزی را که بزرگ مرد تکرار ناشدنی جیرفت و عنبراباد مرحوم زادسر جیرفتی به افتخار خادمی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها رسید.مردی که ارادت ویژه اش به خاندان نبوت مثال زدنی بود و از سویی […]

این روزها و در استانه میلاد حضرت معصومه سلام الله و اغاز دهه ی کرامت به یاد می اورم روزی را که بزرگ مرد تکرار ناشدنی جیرفت و عنبراباد مرحوم زادسر جیرفتی به افتخار خادمی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها رسید.
مردی که ارادت ویژه اش به خاندان نبوت مثال زدنی بود و از سویی دیگر ولایت مداری او در مسیر همان ارادت ویژه به خاندان نبوت بود.


زادسر جیرفتی مردی که پس از سالها فعالیت سیاسی و مسوولیت های مختلف در مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و نهاد امامت جمعه اسد آباد همدان، اینبار رخت خادمی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها را پوشید و این را یک افتخار می دانست و بارها از او شنیدم که این واژه را تکرار کرد که نوکری حضرتش برایم یک افتخار بزرگ است.
اگر فراموش نکرده باشم هفته ای یکبار و ان هم چهارشنبه ها در حرم و درکنار سایر خدام حضرت معصومه سلام الله علیها به زائرین خدمت می کرد.


با او که تماس می گرفتی با آرامش خاصی پاسخ میداد که حرم هستم، یا شب گذشته حرم بودم، بارها و بارها تماس گرفت و پیامک داد که برای مردم جیرفت و عنبراباد دو رکعت نماز خوانده ام و دعا کرده ام.
اری این خادمی نیز به قول خودش سندی از افتخارات او بود و حق هم همین بود زیرا زادسر طلبه ی بسیجی بود که با عشق به ولایت در دوران دفاع مقدس و ۱۲ عملیاتی که حضور داشت به عنوان یک روحانی با رفتار خاصش روحیه بخش رزمندگان اسلام بود، در دوران نمایندگی و امام جمعه بودنش نیز خاص بود و همه این خصلت هایش از او چهره ای تکرار ناشدنی ساخته بود.


در ایام میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه ی کرامت یاد و خاطر ان خادم حرم را گرامی میداریم و به روح پرفتوحش و همچنین روح فرزند عزیزش محمد محسن زادسر درود و فاتحه ای را بعد از ذکر صلوات بر محمد و ال محمد نثار روحشان می نماییم.
بهروز محمدی مدیر مسوول نشریه منطقه ای استدلال

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + شانزده =