. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 73787 تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 | 17:22 ب.ظ

بلاتکلیفی کارگران بیکار شده‌ شهرداری جیرفت برای بازگشت‌به کار

جمعی از «کارگران بیکار شده شهرداری جیرفت» خواستار مشخص شدن وضعیت شغلی و بازگشت به کار خود شدند. به گزارش کنارصندل به نقل از ایلنا ، از ابتدای خرداد ماه سال جاری۱۸۰ نفر از کارگران خدماتی شهرداری جیرفت در استان کرمان، با حداقل یک تا دوسال سابقه کار به دلیل‌ عدم نیاز و جذب غیرقانونی […]

جمعی از «کارگران بیکار شده شهرداری جیرفت» خواستار مشخص شدن وضعیت شغلی و بازگشت به کار خود شدند.

به گزارش کنارصندل به نقل از ایلنا ، از ابتدای خرداد ماه سال جاری۱۸۰ نفر از کارگران خدماتی شهرداری جیرفت در استان کرمان، با حداقل یک تا دوسال سابقه کار به دلیل‌ عدم نیاز و جذب غیرقانونی از سوی کارفرما اخراج شدند.

از قرار معلوم کارگران خدماتی شهرداری جیرفت در پیگیری وضعیت شغلی خود مراجعاتی به دفاتر مدیران شهری و مسئولان شهرستانی انجام داده‌اند اما تا این لحظه نه نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

گفته می‌شود این کارگران طی این مدت به امید بهبود وضعیت شغلی با حداقل حقوق دریافتی ماهانه دو تا پنج میلیون تومان کار کرده‌اند اما درنهایت شغل خود را به دلیل جذب غیرقانونی از دست دادند.

به گفته آنها، مدیریت شهرداری که هم اکنون با سرپرستی اداره می‌شود اعلام کرده در شرایطی که به دلیل کمبود منابع مالی حتی قادر به پرداخت دستمزد کارگران موجود نیست امکان بازگشت این نیروها که جزء نیروی کار مازاد به حساب می‌آیند، وجود ندارد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − شش =