. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 77600 تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 | 12:01 ب.ظ

جوانی جمعیت محور نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با کارگروه فرهنگی اجتماعی سپاه جیرفت

امروز (۲۴ مردادماه) نشست مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اعضای کارگروه فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان جیرفت برگزار شد به گزارش کنارصندل به نقل از  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۴ مردادماه) نشست مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اعضای کارگروه فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان جیرفت برگزار شد.پاسدار ایوب کمالی در […]

امروز (۲۴ مردادماه) نشست مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اعضای کارگروه فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان جیرفت برگزار شد

به گزارش کنارصندل به نقل از  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۴ مردادماه) نشست مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اعضای کارگروه فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان جیرفت برگزار شد.
پاسدار ایوب کمالی در این نشست، با اشاره به این که مجمع عالی بسیج شهرستان جیرفت از ۶ کارگروه تشکیل شده است، گفت: کارگروه فرهنگی اجتماعی یکی از این کارگروه ها است که با استفاده از ظرفیت نخبگان فرهنگی و چهره های علمی در راستای رفع مشکلات فرهنگی و کاهش آسیب‌ های اجتماعی فعالیت دارد.
مسئول کارگروه فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان جیرفت افزود: با توجه به اولویت های حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرستان، سالانه یک ایده و طرح به صورت علمی و پژوهشی با مشورت نخبگان در این کارگروه مطرح می شود.
وی بیان کرد: جوانی جمعیت یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است و در این راستا امسال جوانی جمعیت در اولویت کاری کارگروه فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان قرار گرفته است.
پاسدار کمالی ابراز کرد: طرح جوانی جمعیت در کارگروه فرهنگی اجتماعی بسیج شهرستان مطرح شده و جهت تصویب به کارگروه علمی مجمع عالی بسیج شهرستان جیرفت ارائه شده است و سپس جهت برخورداری از ضمانت اجرایی در کارگروه فرهنگی اجتماعی مجمع عالی بسیج استان مورد بررسی قرار می گیرد.
مسئول کارگروه فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: امسال با توجه به همزمانی زمان برگزاری کارگروه جوانی جمعیت با اربعین حسینی بنابراین برگزاری نشست این کارگروه به مهرماه موکول شد.
وی عنوان کرد: ۲۰ درصد پایگاه های مقاومت بسیج کنشگران جمعیت فعال شدند کارگروه ها تشکیل شده اند و جلسات گفتمانی و تبیینی در حال برگزاری است و فضاسازی انجام شده است.
پاسدار کمالی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از وظایف کارگروه فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان، مطالبه گری و هم افزایی با نهادهای فرهنگی است.
مسئول کارگروه فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان جیرفت تصریح کرد: وظیفه اصلی این کارگروه، کار علمی و تحقیقی است و امیدواریم طرح جوانی جمعیت از طریق این کارگروه به طور علمی اجرا شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 17 =