. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 77958 تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 | 16:39 ب.ظ

خرید توافقی بیش از ۴ میلیون تن محصول توسط سازمان تعاون روستایی

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد: خرید توافقی و تضمینی بالغ بر ۴ میلیون و ۸۲ هزار و ۵۷۱ تن محصولات کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و شبکه تحت پوشش خریداری شده است. به گزارش کنارصندل به نقل از ایران اکونومیست ، غلامرضا هادربادی سرپرست سازمان […]

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد: خرید توافقی و تضمینی بالغ بر ۴ میلیون و ۸۲ هزار و ۵۷۱ تن محصولات کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و شبکه تحت پوشش خریداری شده است.

به گزارش کنارصندل به نقل از ایران اکونومیست ، غلامرضا هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران  از خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی توسط این سازمان و شبکه تحت پوشش خبر داد و گفت: خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی به میزان حدود ۴ میلیون و ۸۲ هزارو ۵۷۱تن در محصولات مختلف لیموترش، گوجه فرنگی، گندم، دانه های روغنی و جو از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است. 

وی ادامه داد: از یک ماه پیش تاکنون  6.154 تن لیموترش از استانهای هرمزگان و منطقه جنوب کرمان (جیرفت) در قالب خرید توافقی انجام شده است. 

وی با اشاره به خرید توافقی گوجه در کشور، افزود: ضمنا از ابتدای سال به میزان ۲۴٫۵۰۰ تن محصول گوجه فرنگی و ۷۴٫۹۷۲ تن خرید توافقی جو در کل کشور انجام شده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =