. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 83671 تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 | 18:52 ب.ظ

برپایی میز خدمت ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در محل برگزاری نماز جمعه

به مناسبت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری انجام شد.برپایی میز خدمت ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در محل برگزاری نماز جمعه به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب کرمان میز خدمت ادارات راهداری و حمل و نقل […]

به مناسبت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری انجام شد.
برپایی میز خدمت ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در محل برگزاری نماز جمعه


به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب کرمان میز خدمت ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های کهنوج ، عنبرآباد و منوجان در محل برگزاری نماز جمعه در این سه شهرستان برگزار شد.
در میز خدمت برپا شده توسط ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان که با هدف گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری برگزار شده بود ، با حضور روسای ادارات و راهداران این شهرستان ها به مسائل و مشکلات مردم پاسخ داده شد و اقدامات انجام شده نیز به صورت گفت و گو ی چهره به چهره شرح داده شد.
گفتنی است میز خدمت در شهرستان عنبرآباد با استقبال اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و همچنین در همه ی شهرستان ها با استقبال مردم ، ائمه جمعه و مسئولین همراه شد.
قابل ذکر است میز خدمت سایر ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در تاریخ جمعه ۱ دی ماه ۱۴۰۲ در محل برگزاری نماز جمعه برپا خواهد شد.
روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =