. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 83638 تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 | 11:12 ق.ظ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت وقوع اختلاس را تکذیب کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع خبرنگاران پیرامون شایعه انجام اختلاس در این دانشگاه، آن را کاملاً رد کرد. به گزارش کنارصندل به نقل از گروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، علی اصغر خیرخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع خبرنگاران پیرامون شایعه انجام اختلاس در این دانشگاه که در جنوب استان کرمان قرار دارد […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع خبرنگاران پیرامون شایعه انجام اختلاس در این دانشگاه، آن را کاملاً رد کرد.

به گزارش کنارصندل به نقل از گروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، علی اصغر خیرخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع خبرنگاران پیرامون شایعه انجام اختلاس در این دانشگاه که در جنوب استان کرمان قرار دارد ، آن را کاملا رد کرد.

 او گفت: بعضا ارقامی را در رابطه با این شایعه اختلاس ذکر می کنند که گاهی از اعتبارات کل این دانشگاه بیشتر است.

وی همچنین اظهار داشت :این اتهامات بی اساس و ایجاد شبهه، مردم را به این مجموعه بدبین می کند و زمینه ساز ارتکاب تخلف می شود.

او سپس در مورد آخرین وضعیت آمبولانس ها و خدمات اورژانس در حوزه فعالیت این دانشگاه اظهار داشت : فاصله مراکز درمانی و پراکندگی جغرافیایی در شهرستان های جنوبی استان کرمان یک سری شرایط ویژه را برای ارائه فوریت های پزشکی در مناطق جنوب استان کرمان برای خدمات دهی مطلوب ایجاد کرده است.

وی در ادامه گفت: به عنوان مثال در منطقه رمشک از یک پایگاه فوریت های پزشکی تا بیمارستان جهت انتقال بیماران حدود ۱۵۰ کیلومتر فاصله وجود دارد.

وی با اشاره به ضرورت نوسازی خودروهای آمبولانس حوزه فعالیت این دانشگاه که در منطقه گرمسیری قرار دارد ،افزود: هوای گرم و فرسودگی بر مشکلات آمبولانس های حوزه فوریت های پزشکی افزوده است.

 خیرخواه اعلام کرد: آمبولانس های این دانشگاه میانگین عمر ۱۸ تا ۲۰ سال دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ذکر این نکته که هزینه های تعمیر و نگهداری خودروهای آمبولانس زیاد و سرسام آور است و برخی از خودروهای موجود اصلا قابل تعمیر نیستند، گفت: لوازم یدکی برخی آمبولانس ها پیدا نمی شود یا آنهایی که پیدا می شود هزینه هایی حدود پنج تا هفت میلیارد ریال دارد.

شایان ذکر است حوزه فعالیت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت شامل شهرستان های کهنوج، رودبارجنوب، فاریاب، جیرفت، عنبرآباد، جازموریان، منوجان، قلعه گنج با جمعیت حدود یک میلیون نفر می گردد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =