. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85638 تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 | 14:43 ب.ظ

۱۰ سال چشم انتظاری مردم ساردوئیه برای بهسازی راه روستایی

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از نیمه کاره ماندن آسفالت جاده شش روستای بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت در استان کرمان خبر داد. به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ساردوئیه که همزمان با استان یزد به بخش تبدیل شده، متاسفانه علی رغم اقدامات انجام شده و ظرفیت های بی نظیر  در محرومیت به سر می […]

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از نیمه کاره ماندن آسفالت جاده شش روستای بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت در استان کرمان خبر داد.

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ساردوئیه که همزمان با استان یزد به بخش تبدیل شده، متاسفانه علی رغم اقدامات انجام شده و ظرفیت های بی نظیر  در محرومیت به سر می برد. وسعت بخش ساردوئیه ۳۲۰۰ کیلومتر مربع اعلام است که با داشتن ۱۷۰۰ کیلومتر راه خاکی روستایی رکورددار در سطح استان کرمان است.در این بخش روستاهایی وجود دارد که به دلیل خاکی بودن جاده دسترسی   امکان توسعه و برطرف کردن مشکلات آنها  وجود ندارد و مردم همچنان دچار مشکل هستند. شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از ناهمواری پنج کیلومتر باقی مانده از این راه روستایی درخواست رسیدگی به این موضوع را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
باعرض سلام و خسته نباشید به استحضار میرسانیم اسفالت راه روستاهای گردوچوب .بیدزاغ .حاجی اباد.و شش روستای دیگر از توابع بخش ساردوئیه جیرفت کرمان که حدود ده سال است پیگیر راه اسفالته به طول پنج کیلومتر میباشیم ولی متاسفانه تا کنون مشکل برطرف نشده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 7 =