. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85720 تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 | 21:19 ب.ظ

مسئول کانون بسیج حقوق دانان  جنوب استان کرمان  معرفی شد

به گزارش کنارصندل امروز ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی دکتر افشین صالحی نژاد به عنوان مسئول کانون بسیج حقوق دانان  جنوب استان کرمان  معرفی شد. دکتر افشین صالحی نژاد گفت : خدا رو شاکرم توفیقی شد در خدمت عزیزان بسیجی باشیم بخصوص قشر حقوقدانان ، بسیج یک فرهنگ است تفکریست که شکل گرفته و […]

به گزارش کنارصندل امروز ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی دکتر افشین صالحی نژاد به عنوان مسئول کانون بسیج حقوق دانان  جنوب استان کرمان  معرفی شد.

دکتر افشین صالحی نژاد گفت : خدا رو شاکرم توفیقی شد در خدمت عزیزان بسیجی باشیم بخصوص قشر حقوقدانان ، بسیج یک فرهنگ است تفکریست که شکل گرفته و امروز همه دنیا آن را قبول دارند که مرزهای جغرافیایی کشور ما را درنوردیده

دکتر صالحی گفت : امروز فرهنگ و تفکر بسیجی در یمن ، در حشد الشعبی عراق ، در حذب الله لبنان میبینیم و بخواهیم نام ببریم شاید ده پایگاه جبهه مقاومت در سراسر دنیا هست این فرهنگ بسیجی است .

وی گفت :  مطابق فرمایش مقام معظم رهبری که در خصوص بسیجی میفرمایند : چون از خودگذشتگی هست ، چون فداکاری هست در هر کارزاری که وارد میشوند پیروز هستند و امروز میخواییم با این فرهنگ و این تفکر کارمان را شروع کنیم .

صالحی افزود :  ما در جنوب استان کرمان تنها کانون بسیج حقوقدانان در جیرفت و در هشت شهرستان جنوب هستیم و محوریتی در جنوب ، جنوب استان سرشار از نخبگان حقوقی کارآمد ، دلسوز ، متدین برای جامعه کشور ما هست و این ظرفیت قطعا باید ساماندهی شود ظرفیت وکلای ،سردفتران ، قضات ، دانشجویان حقوق ، اساتید دانشگاه و همه بزرگواران ما با اصول فرهنگ بسیجی با اصول تفکر بسیجی اما با برنامه های صرفا بومی برای جنوب استان کارمان را شروع خواهیم کرد تا خروجی آن همان شعار ابتدای سمت بنده در شهرستان جیرفت نهضت دسترسی آسان به عدالت ایشالا بتوانیم آن را تحقق ببخشیم .

گزارش و تصاویر : امینه رزمی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 16 =