. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85792 تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 | 15:24 ب.ظ

در ایام دهه فجر۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال طرح در جیرفت به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: ۱۰۶ طرح در جیرفت با اعتبار ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.  احمد بلندنظر در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت اظهار کرد: در مجموع ۱۲۹ طرح با اعتبار ۱۷ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد. وی گفت: از این میزان، ۲۳ طرح نیز با […]

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: ۱۰۶ طرح در جیرفت با اعتبار ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

 احمد بلندنظر در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت اظهار کرد: در مجموع ۱۲۹ طرح با اعتبار ۱۷ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد.

وی گفت: از این میزان، ۲۳ طرح نیز با چهار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی وشروع میشود بلندنظر با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنیم ادامه داد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در شهرستان جیرفت داشته‌ایم که باید در دهه فجر بازتاب داده شوند.

وی یادآور شد: ساخت پل جنگل آباد و سرجاز چندین سال متوقف مانده بود که پل سرجاز در این دولت به بهره برداری رسید و پل جنگل آباد هم امسال به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار جیرفت دهه فجر یک روز تاریخی برای کشور اسلامی ایران است مدیران در جمع مردم حضور یابندوی با بیان اینکه مردم گله مند هستند که بعضی ازمسئولان ومدیران در میان آنان حضور پیدا نمی کنند اضافه کرد: همه باید در جمع مردم حضور داشته و مشکلات آنان را بررسی کنید.

وی با اشاره به اینکه حضور مسئولان در میان مردم ارزشمند است گفت: اگر مردم از دست مدیران دلخور باشند در مشارکت ها هم تاثیر منفی می گذارد.بلندنظر یادآور شد: مردم قدرشناس هستند و اگر اعتبار و بودجه هم نداشته باشید، درک می کنند و قدر حضورتان را می دانند.

وی اضافه کرد: انتخابات امسال فرق می کند و دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم هستند.موظفیم اهمیت انتخابات را گوشزد کنیم امام جمعه شهرستان جیرفت هم در این نشست گفت: بدون حضور مردم نمی توان کاری انجام داد و مردم اصل هستند.حجت الاسلام میثم تارم افزود: انتخابات روز تبلور حضور مردم است.

وی با بیان اینکه هر تحولی با انتخابات صورت می گیرد، اضافه کرد: زمینه رقابت هم وجود دارد و همه سلایق در مجلس شورای اسلامی نامزد دارند.حجت الاسلام دکتر تارم با اشاره به اینکه یکی از راه‌های حفظ و تقویت نظام حضور در انتخابات است ادامه داد: موظفیم اهمیت این کار را به اطرافیان خود گوشزد و یادآوری کنیم.

وی از سپاه و دولت برای پرتاب های موفقیت آمیز سه ماهواره به فضا تشکرکرد.

گزارش و تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 18 =