. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85780 تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 | 11:12 ق.ظ

ستاد مشترک پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاب شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در دادگستری جیرفت برگزار شد

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، ستاد مشترک پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاب شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در دادگستری جیرفت برگزار شد. یزدان افشاری پور در این نشست، با اشاره به اهمیت شفافیت برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان جیرفت و عنبرآباد، گفت: شهرستان عنبرآباد به […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، ستاد مشترک پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاب شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در دادگستری جیرفت برگزار شد.

یزدان افشاری پور در این نشست، با اشاره به اهمیت شفافیت برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان جیرفت و عنبرآباد، گفت: شهرستان عنبرآباد به عنوان حوزه فرعی در کنار شهرستان جیرفت با هیات اجرایی و برنامه ریزی مستقل در برگزاری انتخاباتی سالم ایفای نقش خواهد کرد.

فرماندار عنبرآباد رای مردم را حق الناس برشمرد و افزود: صیانت از آرای مردم یکی از اصلی ترین اصول برگزاری انتخابات در شهرستان عنبرآباد است.وی بیان کرد: کاندیدای انتخابات که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده اند همگی از نخبگان و تاثیرگذاران و موثرین در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و … بوده که مورد وثوق نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.افشاری پور با اشاره به تشکیل هیات نظارت و اجرایی انتخابات در عنبرآباد، اظهار کرد: به آن دسته از کاندیدا که چه در فضای مجازی و چه حقیقی اقدام به تبلیغات زود هنگام کرده بودند تذکرات لازم داده شد.

فرماندار عنبرآباد عنوان کرد: از کاندیدا انتظار داریم که برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه با ما همکاری داشته باشند.وی با اشاره به این که اولین اقدام برای برگزاری انتخابات در حوزه شهرستان عنبرآباد، بیان کرد: تشکیل یک تیم پایش و رصد شعب اخذ رای بود که به اتفاق رییس هیات نظارت، معاون سیاسی، فن آوری اطلاعات و اعضای تیم های فنی، سیاسی و امنیتی این تیم تشکیل شد و تمام شعب اخذ رای شهرستان مورد بازدید قرار گرفت و در همین راستا ۴۰ درصد از مکان شعبه اخذ رای تغییر پیدا کرد.

افشاری پور ابراز کرد: ۸۵ شعبه اخذ رای در شهرستان عنبرآباد تعریف شده که از این تعداد ۴۰ شعبه ثابت، ۴۵ شعبه سیار است و از بین شعبه شهرستان که عمدتا از بین شعب سیار هستند تقریبا در کمتر از ۲۰ درصد این شعب انتخابات به صورت آفلاین برگزار خواهد شد.

فرماندار عنبرآباد اضافه کرد: به دلیل نبود زیرساخت های لازم در این شعب انتخابات آفلاین برگزار می شود، در سه ماه گذشته تقریبا در ۳۰ درصد شعب اخذ رای شهرستان عنبرآباد به فن آوری اطلاعات تجهیز شدند.وی عنوان کرد: ۶ سایت مخابراتی نیز برای تکمیل زیرساخت های فنی انتخابات راه اندازی شده است تا بتوانیم انتخاباتی باشکوه برگزار کنیم.

افشاری پور تاکید کرد: همگی باید سعی کنیم انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی باشکوه برگزار شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − نه =