. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85777 تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 | 11:07 ق.ظ

فرماندار عنبرآباد : همه برای انتخابات سالم و پرشور تلاش کنند

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، اولین نشست کمیته پشتیبانی انتخابات باحضور یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد،معاونین فرماندار،بخشداران،شهرداران و سایر مسئولین مربوطه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. یزدان افشاری پور در این نشست، انتخابات را حائز اهمیت برشمرد و گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است که بر […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، اولین نشست کمیته پشتیبانی انتخابات باحضور یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد،معاونین فرماندار،بخشداران،شهرداران و سایر مسئولین مربوطه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

یزدان افشاری پور در این نشست، انتخابات را حائز اهمیت برشمرد و گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است که بر عهده آحاد مردم و دست اندرکاران می باشد.فرماندار عنبرآباد مشارکت در انتخابات را یک اصل دانست و افزود: خدمت صادقانه مسئولان به مردم در جامعه امید آفرینی ایجاد می کند و باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات می شود.

وی ابراز کرد: تمهیدات مجریان انتخابات برای برگزاری انتخاباتی سالم، شفافیت و رعایت اصل بی طرفی موجب اعتماد سازی در بین مردم می شود.افشاری پور با بیان اینکه رای مردم امانت و حق الناس است، اظهار کرد: فرآیند تشکیل هیات اجرایی و انتخاب اعضای شعب کاربر نماینده فرماندار انجام شده و افراد صالح و بدون سوگیری سیاسی انتخاب شده اند.

فرماندار عنبرآباد تصریح کرد: همه ما موظف هستیم که یک انتخاباتی سالم و پرشور را در سطح شهرستان برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: لیست های مجریان انتخابات با مشورت اعضای شورای تامین شهرستان مشخص شده است تا بتوان به طور دقیق از آرای مردم صیانت کرد. افشاری پور با تاکید بر این که شرایط پشتیبانی از انتخابات باید مهیا شود، عنوان کرد: در این راستا در چارچوب قانون از امکانات موجود دولتی، خودرویی و نیروی انسانی استفاده می شود. وی با بیان این که بیش از ۴۰ درصد شعب اخذ رأی در اماکن جدید تعریف شده اند، گفت: این مهم با توجه به مشکلاتی که سال های قبل وجود داشت، انجام شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =