. چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 86685 تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 | 00:47 ق.ظ

مردم دارالولایه شهرستان جیرفت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند

به گزارش کنارصندل مردم مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان جیرفت همراه با مسئولان  با حضور چند هزار نفری و پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اقتدار و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند و ثابت کردن به آرمان های امام راحل (ره)، شهدا و رهبری وفادار هستند.در این راهپیمایی آحاد مختلف […]

به گزارش کنارصندل مردم مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان جیرفت همراه با مسئولان  با حضور چند هزار نفری و پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اقتدار و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند و ثابت کردن به آرمان های امام راحل (ره)، شهدا و رهبری وفادار هستند.
در این راهپیمایی آحاد مختلف مردم جیرفت از جمله مسؤلان دستگاه های اجرایی، نظامی،انتظامی،روحانیون، دانشجویان، دانش آموزان،اصناف و بسیجیان حضور داشتند و با مشت های گره کرده و فریاد خشم بر سر متجاوزان صهیونیست و آمریکا می کشیدند.

مردم دارالولایه شهرستان جیرفت از ساعات ۹ صبح امروز با در دست داشتن پرچم ملی و حمل پلاکاردهایی با مضامین انقلابی و مرگ بر آمریکا و اسرائیل برای برپایی هرچه باشکوه تر این راهپیمایی خود را به میدان حاج قاسم رسانده تا به ندای ولی امر مسلمین لبیک گویند.
امسال مردم جیرفت با عظمت بی چون چرای خود به سمت خیابان جانبازان آمدند تا با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق فتنه گر و
مرگ بر ضد ولایت فقیه ادامه دهنده راه امام راحل (ره) باشند.

مسئولان بدانند مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند تبلیغات منفی بیگانگان هیچ اثری در حضور پر رنگ آنان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و دیگر روزهای ملی مذهبی نخواهد شد.و شما برای مردم تلاش کنید.
مردم بعد از راهپیمائی در مصلای بزرگ شهر جمع شده و از برنامه های که برای این روز تاریخی در نظر گرفته شده بود استفاده نمودند.
در این مراسم سخران ویژه حجت‌الاسلام دکتر تارم نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان جیرفت بیان کرد: در یوم الله ۲۲ بهمن دست انتقام حق از آستین ملت مسلمان ایران بیرون آمد و بر دشمنان ایران غلبه کرد.
حجت‌الاسلام‌ تارم افزود: دشمنان نظام و انقلاب با تمام ترفندها نتوانستند کوچکترین خدشه ای در مسیر انقلاب ملت ایران ایجاد کنند.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: ۲۲ بهمن روزی است که به رهبری امام خمینی (ره) ریشه ظلم استکبار در ایران قطع شد،و درس عبرتی به دشمنان نظام و انقلاب داد که تا امروز موج اسلام خواهی در عمق و دشمن نفوذ کرده و ریشه نموده است.
امام جمعه جیرفت افزود:آمریکا و ایادی آن به این فکر که دوباره بر این کشور عزیز ایران سرافراز مسلط شده و ذخایر آن را به تاراج ببرند خیال خام است و این آرزو را در گور باید جستجو نمایند.
دکتربلندنظر فرماندار جیرفت که همراه با سایر مسئولان و مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافته بود در حاشیه مراسم گفت: با حضور پرشکوه در این راهپیمایی به جهانیان ثابت کردیم که وفادار به امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستیم.
بلندنظر افزود: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نماد مقاومت و پایداری ملت ایران بر ارزش‌ های انقلاب و آرمان ‌های شهدا و امام شهیدان است.

اویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =