. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 87978 تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 | 19:37 ب.ظ

ورکشاپ یک روزه اصول و مهارتهای فن و بیان در جنوب کرمان برگزار شد

ورکشاپ یک روزه اصول و مهارتهای فن و بیان، گویندگی و اجرا، گویندگی خبر در جنوب کرمان برگزار شد.به گزارش خبرنگار کنار صندل،به همت موسسه فرهنگی و هنری آذین دُر آبتین به مدیر عاملی زینب موحدی نیا ورکشاپ یک روزه اصول و مهارتهای فن و بیان، گویندگی و اجرا، گویندگی خبر در جیرفت با شرکت […]

ورکشاپ یک روزه اصول و مهارتهای فن و بیان، گویندگی و اجرا، گویندگی خبر در جنوب کرمان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار کنار صندل،به همت موسسه فرهنگی و هنری آذین دُر آبتین به مدیر عاملی زینب موحدی نیا ورکشاپ یک روزه اصول و مهارتهای فن و بیان، گویندگی و اجرا، گویندگی خبر در جیرفت با شرکت بیش از ۳۰ علاقمند به فن بیان برگزار شد.
زینب موحدی نیا مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری آذین دُر آبتین در حاشیه این سمینار گفت: این سمینار یک روزه با حضور بیش از ۳۰ نفر علاقمند به حوزه فن بیان و سخنوری از سراسر جنوب کرمان و با تدریس استاد حسنی سعدی مجری و گوینده خبر شبکه کرمان برگزار شد.
وی با اشاره به استقبال از این دوره، افزود: استقبال این دوره بی نظیر بود ما ظرفیت را محدود در نظر گرفتیم که کیفیت سمینار را بالا ببریم.
موحدی نیا با بیان اینکه فن بیان در موفقیت هر حرفه‌ای نقش بسیار مهمی دارد، اظهارداشت: این مهم به عنوان یکی از مهم‌ترین مهارت‌های ارتباطی محسوب می شود.
وی افزود: با توجه به استقبال علاقمندان بنا داریم این چنین دوره هایی را در شهرستان های جنوبی با حضور اساتید کشوری برگزار نماییم.
وی گفت: در این سمینار اهمیت فن بیان و صحبت در جمع برای هر حرفه‌ای تبیین گردید و تمرینات اولیه نظیر رفع خجولی، افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس، آشنایی با تنفس صحیح و کنترل استرس مطرح شد و سپس تمرینات اولیه فن بیان ارائه و بصورت عملی توسط شرکت کنندگان انجام شد.
موحدی نیا با بیان اینکه این مهم با هدف بهبود مهارت‌های ارتباطی در جامعه و تقویت اعتماد به نفس علاقمندان برگزار شد، افزود: در این دوره مباحث مختلفی نظیر اهمیت فن بیان، ارتباط موثر، زبان بدن، اعتماد به نفس صحبت در جمع، لحن و تن صدا و تکنیک های سخنرانی همراه با آموزش‌های عملی در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + نوزده =