. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 88187 تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 | 14:42 ب.ظ

یک متخلف جایگاه سوخت در جیرفت دستگیر شد

معاون دادستان شهرستان جیرفت از دستگیری یک نفر از کارکنان جایگاه سوخت در این شهرستان که اقدام به قاچاق و فروش خارج از شبکه فرآورده نفتی می‌کرد، خبر داد. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی، دادگستری شهرستان جیرفت :پیمان ذوالعلی معاون دادستان دادسرا ی عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در پی انتشار یک […]

معاون دادستان شهرستان جیرفت از دستگیری یک نفر از کارکنان جایگاه سوخت در این شهرستان که اقدام به قاچاق و فروش خارج از شبکه فرآورده نفتی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی، دادگستری شهرستان جیرفت :پیمان ذوالعلی معاون دادستان دادسرا ی عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در پی انتشار یک فیلم  و گزارشات مردمی مبنی بر قاچاق و توزیع خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در یکی از جایگاه‌های سوخت شهر جیرفت،  موضوع در دستور کار دادستانی  این شهرستان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در ادامه با دستور قضایی ؛ به مأموران مبارزه با قاچاق سوخت پلیس آگاهی و اعزام آنها به جایگاه مورد نظر  موضوع مورد  بررسی اولیه و  یکی از کارکنان متخلف در جایگاه دستگیر شد.

معاون دادستان شهرستان جیرفت اعلام کرد: با شروع تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این شخص تاکنون اقدام به فروش خارج از شبکه  فرآورده نفتی از نوع بنزین کرده است .  و مسئول جایگاه  نیز به مرجع قضایی احضار و در خصوص مسئولیت و تقصیر نامبرده تصمیم مقتضی اتخاذ و برخورد قانونی  لازم انجام خواهد شد .

روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =