. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 88637 تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 | 10:39 ق.ظ

بازدید رئیس دادگستری و شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان جیرفت از کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶

ستایی مختاری: با بازسازی یکی از ساختمان های قدیمی، شهر جیرفت تدابیر لازم برای رفع مشکلات مددجویان اندیشیده شد . صبح امروز رئیس دادگستری و رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان با همراهی مسئول پیشگیری دادگستری و معاون شهردار جیرفت از مرکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر شهرستان بازدید کردند. اصغرستایی مختاری در […]

ستایی مختاری: با بازسازی یکی از ساختمان های قدیمی، شهر جیرفت تدابیر لازم برای رفع مشکلات مددجویان اندیشیده شد .

صبح امروز رئیس دادگستری و رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان با همراهی مسئول پیشگیری دادگستری و معاون شهردار جیرفت از مرکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر شهرستان بازدید کردند.

اصغرستایی مختاری در این بازدید گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی برای بازسازی کمپ نگهداری و بازپروری ماده ١۶ قانون مبارزه با مواد مخدر توسط شهرداری و شورای شهر _نسبت به بازدیدی که پیش از این از ساختمان داشتیم، صورت گرفته است. و جا دارد از این مجموعه ها تشکر کرد.

او در خصوص هماهنگی با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان و سازمان بهزیستی استان و فرمانداری شهرستان جهت تأمین اعتبار و تجهیز این مرکز و افزایش امکانات قول مساعد داده شده و افزود: این کمپ موقتی است و نیاز به ساخت ساختمان جدید با توجه به وسعت شهرستان و جنوب استان و تعداد بالای پذیرشی که قطعا در این مرکز بوجود می آید دارد، توسعه این کمپ ضرورت دارد.

او راه اندازی این مکان را برای نگه داری و بازپروری معتادان متجاهر و جمع آوری آنان را در کاهش وقوع برخی جرائم از جمله سرقت‌های خرد بسیار موثر دانست و بیان کرد: لازم است تمامی دستگاه‌ها در بهبود وضعیت این مرکز و مراقبت بعد از خروج این افراد با دستگاه قضایی همکاری کنند.

روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 14 =