. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 89064 تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 | 19:50 ب.ظ

بازدید اصحاب رسانه و خبرنگاران جنوب استان کرمان از روزنامه قدس و اماکن حرم مطهر رضوی

کاروان زیارتی اصحاب رسانه استان کرمان با حضور  ۲۵ نفر از مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و پایگاه های خبری  به مشهد مقدس راهی شدند. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری آستان نیوز از کرمان ، در این سفر زیارتی، خبرنگاران جنوب استان کرمان از دفتر روزنامه قدس  در مشهد بازدید کردند و […]

کاروان زیارتی اصحاب رسانه استان کرمان با حضور  ۲۵ نفر از مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و پایگاه های خبری  به مشهد مقدس راهی شدند.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری آستان نیوز از کرمان ، در این سفر زیارتی، خبرنگاران جنوب استان کرمان از دفتر روزنامه قدس  در مشهد بازدید کردند و از نزدیک در جریان مراحل تولید و چاپ این نشریه و فعالیت این رسانه قرار گرفتند. 

خبرنگاران استان پس از بازدید در نشست با مدیر روزنامه قدس به تبادل تجربیات پرداختند. 

در این نشست سعید سعیدی رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب استان کرمان با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی، علمی اصحاب رسانه استان گفت: خبرنگاران استان با کمترین امکانات ضمن اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه مطالبه‌گری می‌کنند. 
وی بیان کرد: خبرنگاران در همه مناسبت‌ها پای، کارند و در جشنواره‌های رسانه‌ای خوش درخشیدند. 

سعیدی گفت: مطالبه گری و نقد سازنده خبرنگاران راهگشای مشکلات بوده است. 

در ادامه بابک رحیمیان کارشناس روزنامه قدس شبکه‌سازی و هم‌اندیشی خبرنگاران همه استان‌ها را لازم خواند و گفت: خبرنگاران با هم در ارتباط باشند تبادل نظر و راهکار ارائه دهند. 

رحیمیان با اشاره به تکرار یک موضوع در رسانه‌ها گفت: تکرار یک خبر و پرداختن بیش از حد به آن،خبر را از ذائقه مخاطب می، اندازد و کلیشه‌ای می‌شود. 

وی ادامه داد: گاهی یک مسئول برای دیده شدن در رسانه‌ها هزینه می‌کنند در حالی که تخصصی در حوزه کاری ندارد.

بازدید از مجموعه اماکن حرم مطهر رضوی ، موزه و روزنامه قدس » از برنامه های جانبی این سفر زیارتی خبرنگاران جنوب استان کرمان بود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =