. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 89036 تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 | 19:06 ب.ظ

دارالاکرام در جنوبِ کرمان ۵ ساله شد…

همایش «گرامیداشت دانایی و مهربانی» چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ به مناسبت پنج سالگی موسسه خیریه دارالاکرام در جنوبِ کرمان برگزار شد. به گزارش کنارصندل ، موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام از سال ۱۳۸۰ با حفظ کرامت انسانی و رعایت شفافیت مالی، فعالیت خود را شروع کرد و امروز در ۲۵ شهر ایران دارای […]

همایش «گرامیداشت دانایی و مهربانی» چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ به مناسبت پنج سالگی موسسه خیریه دارالاکرام در جنوبِ کرمان برگزار شد.

به گزارش کنارصندل ، موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام از سال ۱۳۸۰ با حفظ کرامت انسانی و رعایت شفافیت مالی، فعالیت خود را شروع کرد و امروز در ۲۵ شهر ایران دارای شعبه رسمی هست و پس از دو دهه فعالیت، توانسته ۷۵۰۰ کودک و نوجوان را در چرخه تحصیل نگه دارد.

و اکنون پس از ۵ سال فعالیت در جنوب کرمان، توانسته حدود ۱۰۰۰ دانش آموز از شهرستان های؛ جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، منوجان، رودبارجنوب، کهنوج،قلعه گنج و جازموریان را در چرخه تحصیل حفظ کنیم.

خانه کرامت تلاش می‌کند تا هیچ چیز نتواند مانع آموزش و یادگیری کودکان و نوجوانان شود و در این راستا علاوه بر اینکه دانش آموزان عضو خانواده دارالاکرام، بورسیه تحصیلی ماهیانه دریافت می‌کنند در حوزه های آموزش، بهداشت و سلامت، مشاوره و روانشناسی، معیشتی، کارآفرینی و فرهنگی هم در کنار آن‌ها و خانواده هایشان هستیم.

ما می توانیم با کمک شما نیکوکاران عزیز با کم کردن حتی یک هزینه‌ی اضافی چراغ زندگی یک دانش آموز را روشن نگه داریم.

به مهر، بانیِ مهر شویم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 1 =