. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 89095 تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 | 13:21 ب.ظ

برنامه های ترویج فرهنگ نماز در سال جدید با نگاهی نو شروع می شوند

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به رویکرد ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سال جدید، گفت: برنامه های حوزه ترویج فرهنگ نماز را در سال جدید، با نگاه نو برنامه ریزی و شروع خواهیم کرد. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام سید احمد حسینی در […]

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به رویکرد ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سال جدید، گفت: برنامه های حوزه ترویج فرهنگ نماز را در سال جدید، با نگاه نو برنامه ریزی و شروع خواهیم کرد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام سید احمد حسینی در مراسم تجلیل از فعالان حوزه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش سال نو، گفت: نماز در آموزه های دینی بالاترین عمل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در قیامت از بین اعمال انسان، نماز نخستین عملی است که مورد رسیدگی قرار می گیرد و اگر قبول شد سایر اعمال نیز پذیرفته می شوند.

وی ابراز کرد: برنامه های حوزه ترویج فرهنگ نماز را در سال جدید، با نگاه نو برنامه ریزی و شروع خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: ستاد اقامه نماز این اداره کل ضمن تقویت حضور کارکنان در نماز جماعت باید برنامه های جنبی برای ترویج فرهنگ نماز در بین خانواده های ارشاد اسلامی و ادارات مربوطه اجرا کند.

وی ضمن تشکر از فعالان حوزه نماز، خاطرنشان کرد: توفیق خدمتگزاری به فریضه نماز بزرگترین هدیه الهی است و پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می کنید بزرگترین پس انداز است.

تصاویر : امینه رزمی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =