. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 89263 تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1403 | 10:08 ق.ظ

دومین شب از مراسمات نوروزی شهرداری جیرفت/تصاویر

یکی از مهمترین وظایف شهرداری در ماه های پایانی سال بویژه ایام نوروز آماده سازی شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی بود. شهرداری جیرفت با هماهنگی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر نیز اقدام به آماده سازی بوستان های شهری برای میزبانی از مهمانان نوروزی کرده است. شهرداری جیرفت برای فراهم کردن محیطی شاد در […]

یکی از مهمترین وظایف شهرداری در ماه های پایانی سال بویژه ایام نوروز آماده سازی شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی بود.

شهرداری جیرفت با هماهنگی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر نیز اقدام به آماده سازی بوستان های شهری برای میزبانی از مهمانان نوروزی کرده است.

شهرداری جیرفت برای فراهم کردن محیطی شاد در بوستان ورودی شهر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدام به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری کرده که مورد استقبال خوب مهمانان نوروزی و شهروندان قرار گرفته است.

موسیقی محلی، تئاتر، پخت نان محلی و طبخ غذاهای سنتی از ویژه برنامه های شهرداری جیرفت در ایام نوروز است که هر شب در بوستان ورودی شهر جنب میدان امام حسین (ع) برگزار می شود.

شهرداری یکی از مهمترین دستگاه های است که نقش بسزایی در فعالیت های ستاد نوروزی دارد و در این راستا نیز سایر بخش های مختلف شهرداری از آمادگی لازم برای میزبانی مهمانان نورزی برخوردار هستند.

هر مهمان نوروزی یک سفیر گردشگری محسوب می شود سعی شده با برنامه ریزی های انجام شده اقامت خوب و بیاد ماندنی را برای مسافران در این شهرستان فراهم شود

شهرستان جیرفت با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز کرمان واقع شده است.

گزارش و تصاویر : امینه رزمی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =