. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 89507 تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403 | 08:27 ق.ظ

ساخت مدرسه ۲کلاسه توسط گروه جهادی شهید دهقانپور در محرومترین نقطه شهرستان عنبرآباد در ایام نوروز

🔻گروه جهادی شهید دهقانپور باحضور در محرومترین روستای نرگسان بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد در ایام نوروز و با زبان روزه برای دانش آموزان عشایری این منطقه مدرسه ۲ کلاسه احداث کردند 🔻روز ۶ فروردین ماه افشاری پور فرماندار عنبراباد،سرهنگ سنجری فرمانده سپاه با گروه های جهادی مستقر در روستای نرگسان دورافتاده ترین نقطه شهرستان در […]

🔻گروه جهادی شهید دهقانپور باحضور در محرومترین روستای نرگسان بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد در ایام نوروز و با زبان روزه برای دانش آموزان عشایری این منطقه مدرسه ۲ کلاسه احداث کردند

🔻روز ۶ فروردین ماه افشاری پور فرماندار عنبراباد،سرهنگ سنجری فرمانده سپاه با گروه های جهادی مستقر در روستای نرگسان دورافتاده ترین نقطه شهرستان در میان گروهای جهادی حضور پیدا کردند

🔻سرهنگ ایوب سنجری فرمانده سپاه عنبراباد گفت: امروز همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و نوروز شاهد حضور گروه های جهادی در مناطق صعب العبور و آخرین نقطه از شهرستان عنبرآباد در مناطق کوهستانی جبالبارز جنوبی در نرگسان هستیم.

🔻فرمانده سپاه عنبرآباد افزود: مدرسه ای که امروز به همت جهادگران بسیجی در حال ساخت است پیش از این کانکسی و چادری بود و با توجه به این که نرگسان در معرض وزش بادهای تند است و در منطقه ای صعب العبور قرار دارد بنابراین دانش آموزان در شرایط سختی به سر می برند.

🔻وی با اشاره به این که قریب ۲۰ دانش آموز در این مدرسه در حال تحصیل هستند، بیان کرد: به حول قوه الهی و همراهی فرمانداری سایر مسئولین در ایام نوروز ابن مدرسه به بهره برداری خواهد رسید.

🔻سنجری ابراز کرد: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال هزینه در حال احداث است و به همت جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید دهقان پور تا پایان ماه مبارک تکمیل می شود و دانش آموزان از نعمت فضای مناسب برای تحصیل بهره مند شوند.

🔻فرمانده سپاه عنبرآباد اظهار کرد: روند محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار همچنان ادامه خواهد داشت و ما با تمام توان و در حد بضاعت با همراهی نیروهای انقلابی و فرماندار این رویه را ادامه دهیم.

🔻وی یادآور شد: در حال حاضر در ایام نوروز ۱۰ گروه جهادی در حال فعالیت هستند که در ساخت این مدرسه دو گروه جهادی فعالیت می کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 4 =