. سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 90989 تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1403 | 20:01 ب.ظ

امام جمعه جیرفت: جبهه انقلاب در دفاع از تمامیت کشور کنار هم بایستند

امام جمعه جیرفت گفت: در دفاع از تمامیت کشور و اسلام عزیز جبهه انقلاب نباید با هم اختلاف داشته باشند و باید در صف مشترک مقابل دشمنان انقلاب اسلامی بایستند. به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: نماز عید فطر نماد وحدت بود و سلایق […]

امام جمعه جیرفت گفت: در دفاع از تمامیت کشور و اسلام عزیز جبهه انقلاب نباید با هم اختلاف داشته باشند و باید در صف مشترک مقابل دشمنان انقلاب اسلامی بایستند.

به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: نماز عید فطر نماد وحدت بود و سلایق مختلف پشت سر یک امام ایستادند که این وحدت باعث خیر و برکات دنیوی و اخروی خواهد بود.
وی با بیان اینکه حضور مردم همیشه از جمله در فرهنگ و اقتصاد آثار مثبتی داشته است اضافه کرد: همه در این زمینه مسئولیت دارند و مردم هم نباید از تذکر زبانی دوری کنند.
امام جمعه جیرفت افزود: تولید هم اگر رشد می کند باید مردمی باشد و دولت از کارهای اقتصادی تا حد امکان دوری و آن را به مردم واگذار کند.
حجت‌الاسلام تارم ضمن تبریک روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر معنویت، بصیرت، هوشیاری و وفاداری به ولایت و نظام جمهوری اسلامی بی نظیرترین ارتش دنیا است.
وی ارتش را متعهد به اسلام و ولایت خواند و افزود: ارتش در ۱۹ بهمن با بیعت با امام مسیر پیروزی انقلاب را تسریع کردند.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: زمانی که شعار انحلال ارتش را دادند امام عزیز فرمودند ارتش باید بماند چون ایشان شهید صیاد شیرازی، کشوری، رضوی و کلاهدوزها را می دیدند.
حجت الاسلام تارم یادآور شد: عبادت باید در کنار بصیرت باشد همانطور که اگر تعهد در کنار علم و دانش نباشد هر ۲ برای دین، جامعه و مردم مضر و خطرناک است.

تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 3 =