. سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 91053 تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 | 22:03 ب.ظ

طی مراسمی توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرماندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت از خدمات سید اسماعیل حسینی بسیجی شاخص و فعال فرهنگی شهرستان جیرفت تجلیل شد

محسن نسب امیری در این جلسه، ضمن تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت، گفت: اقدامات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قابل تقدیر است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت افزود: سید اسماعیل حسینی معاون فرهنگی شهردار از نیروهای انقلابی است که همیشه میدان دار […]

محسن نسب امیری در این جلسه، ضمن تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت، گفت: اقدامات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قابل تقدیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت افزود: سید اسماعیل حسینی معاون فرهنگی شهردار از نیروهای انقلابی است که همیشه میدان دار برنامه های فرهنگی شهرستان بوده و هست.وی اظهار کرد: حسینی در برگزاری یادواره های شهدا، راهپیمایی ها و به طور کلی در بزرگداشت برنامه های ملی و مذهبی همواره پیشگام است و مجری گری این برنامه ها را بر عهده دارد.

نسب امیری خاطرنشان کرد: حسینی از بسیجیان شاخص شهرستان جیرفت و فرزند شهید است که همواره دل در گرو این نظام مقدس و انقلاب اسلامی دارد و برای حفظ ارزش های انقلاب و آرمان های شهدا از هیچ کوششی دریغ نمی کند.فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت تصریح کرد: ما در جامعه انسان های وارسته و ارزشی گمنامی داریم که نیاز هست آنها را به جامعه  معرفی کنیم و سید اسماعیل حسینی مصداق بارزی از این انسان های ارزشی است.

وی عنوان کرد: حسینی از شخصیت های فرهنگی تأثیرگذار در سطح شهرستان جیرفت است.احمد بلند نظر در این جلسه، ضمن تشکر از سپاه پاسداران در تحقق بخشیدن به وعده صادق، گفت: عملیات وعده صادق باعث عزت، اقتدار و امنیت کشور شد و سیلی محکمی بود که بر صورت دشمن صهیونیستی نواخته شد.فرماندار جیرفت ابراز کرد: سید اسماعیل حسینی در خانواده ای متولد و بزرگ شده که قبل و بعد از انقلاب اسلامی همواره پشت ولایت بوده اند و در دفاع مقدس نیز چندین شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

وی عنوان کرد: لازم بود تا از حسینی به عنوان یک فرد انقلابی که فعالیت های فرهنگی آن بر کسی پوشیده نیست، تجلیل شود.هادی ربانی در این جلسه، ضمن تقدیر از سپاه پاسداران در تنبیه رژیم صهیونسیتی، گفت: عملیات وعده صادق عزت آفرین بود و باعث غرور ملی شد.شهردار جیرفت ابراز کرد: سید اسماعیل فرزند شهید است و با انجام امور فرهنگی و تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در واقع به رسالت خود عمل می کند.

وی عنوان کرد: حضور نیروی فعال و پرتلاش همچون حسینی در مجموعه شهرداری مایه افتخار است.حجت دلفاردی در این نشست، ضمن ابراز خرسندی از عملی شدن وعده صادق توسط سپاه پاسداران، گفت: سپاه هر کجا لازم بوده در کنار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر جیرفت عنوان کرد: سید اسماعیل حسینی برای شهر جیرفت یک نعمت است و همواره برادرانه در کنار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت برای برگزاری برنامه های فرهنگی تلاش می کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =