. سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 48093 تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 | 09:14 ق.ظ

برخورد جدی با فروشندگان دوره گرد آبزیان، مطابق با قانون و مقررات سازمان دامپزشکی کشور

به گزارش کنارصندل، دکتر علی احمدی مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: اکیپ های گشت نظارت بر بهداشت عمومی این اداره، با حضور فعال در سطح شهر به شناسایی و برخورد با خاطیان از قوانین دامپزشکی، از جمله خودروهای دوره گردی که اقدام به فروش ماهی در سطح شهر می نمایند؛ می پردازند. دکتر احمدی اظهار […]

به گزارش کنارصندل، دکتر علی احمدی مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: اکیپ های گشت نظارت بر بهداشت عمومی این اداره، با حضور فعال در سطح شهر به شناسایی و برخورد با خاطیان از قوانین دامپزشکی، از جمله خودروهای دوره گردی که اقدام به فروش ماهی در سطح شهر می نمایند؛ می پردازند.

دکتر احمدی اظهار کرد: فرآورده های خام دامی نیازمند حمل و جا به جایی با خودروهای دارای مجوز حمل قرنطینه ای بهداشتی می باشد و با خودروهای دوره گردی که بدون مجوز و با شرایط غیر بهداشتی اقدام به فروش ماهی و فرآورده های خام دامی در این شهرستان می کنند؛ برخورد می شود.

وی افزود: با توجه به آنکه اینگونه خودروهای فاقد مجوز حمل قرنطینه ای – بهداشتی و فاقد شرایط مناسب حمل و انجماد می باشند؛ احتمال فساد در آن ها بالا، و زمینه ساز شیوع بیماری در جامعه و به خطر افتادن سلامت شهروندان می باشد.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان از همشهریان خواست: جهت تهیه فراورده های خام دامی مورد نیاز خود، به مراکز تحت نظارت دامپزشکی مراجعه و به شناسنامه بهداشتی محصول دقت نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این زمینه مراتب را از طریق شماره تلفن ۴۳۲۱۹۱۶۰به کارشناسان اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 13 =