. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 311 تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردین 1394 | 11:44 ق.ظ

صبر را از خانواده شهدا بیاموزیم.

به گزارش سایت کنارصندل، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور صبح امروز در آیین تشییع جنازه شهید پاسدار محمد محمدی‌سلیمانی در این شهرستان اظهار داشت: صبر را باید از خانواده‌های شهدا بیاموزیم، زیرا فرزندان خود را در راه خدا می‌دهند و آنها را به گونه‌ای دیگر به دست می‌آورند. وی با بیان اینکه خداوند متعال بندگان خود را […]

به گزارش سایت کنارصندل، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور صبح امروز در آیین تشییع جنازه شهید پاسدار محمد محمدی‌سلیمانی در این شهرستان اظهار داشت: صبر را باید از خانواده‌های شهدا بیاموزیم، زیرا فرزندان خود را در راه خدا می‌دهند و آنها را به گونه‌ای دیگر به دست می‌آورند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال بندگان خود را مورد امتحان قرار می‌دهد تا ایمان خود را در عمل نشان دهیم، تصریح کرد: امتحان‌های خداوند متعال از بندگان خود به اندازه ایمان آنهاست، امتحان‌هایی که بزرگان دین و انبیا داده‌اند برای ما سخت است و در آنها می‌مانیم.

کرمی‌پور افزود: برای اینکه در امتحان‌های الهی سربلند باشیم باید با توکل بر خدا صبر پیشه کنیم و از یاد خدا غافل نشویم و شهدا ما را متذکر می‌شوند که باید به یاد خدا بود.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مداحان خاطرنشان کرد: با این سخنان روح امید در ملت دمیده و ملت زنده شد و دشمنان از این سخنان ناامید شدند و بسیاری از تحلیل‌گران اعتراف دارند که رهبر ایران با یک سخنرانی برنامه‌ریزی‌های ما را بر هم می‌زند.

کرمی‌پور ادامه داد: آمریکایی‌ها دست از خیانت خود برنمی‌دارند و به دنبال اهداف خود هستند، جامعه جهانی همسوی ما در مقابل آمریکا است، اما برخی کشورهای اسلامی جرأت مقابله با آمریکا را ندارند.

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که هنوز اتفاقی نیفتاده است و تبریک برای چه باشد، تصریح کرد: اکنون ابتدای راه هستیم و مذاکرات با برداشته شدن تحریم‌ها ارزش دارد.

کرمی‌پور با بیان اینکه دانش هسته‌ای حق مسلم مردم ایران است و از خارج هم وارده نشده و دستاورد تلاش دانشمندان کشور است، عنوان داشت: خون شهدا در راستای اعتلای اسلام ریخته شد و ما هم در ادامه راه شهدا باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی اظهار داشت: شهدا راه خود را برای ادامه به ما واگذار کردند و نباید بگذاریم زرق و برق دنیا ما را از این راه دور کند، ملت ما همواره در راه شهدا هستند.

کرمی‌پور ادامه داد: مردم باید در جریان مذاکرات هسته‌ای باشند جز مواردی که مصلحت است، اما اکثریت مذاکرات مطلب محرمانه‌ای ندارد و مردم باید نسبت به آن اطلاع داشته باشند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 14 =