. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 2943 تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | 16:57 ب.ظ

مسابقات فوتبال گرامیداشت دهه کرامت (یادواره شهداء علاالدینی) عصر امروز پایان یافت / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل،مسابقات فوتبال گرامیداشت دهه کرامت (یادواره شهداء علاالدینی) عصر امروز با قهرمانی تیم علاالدینی سفلی به پایان رسید. فردین سالاری مسئول برگزاری این بازیها گفت: این دوره از مسابقات با تیمهای شهرک علالدینی، کنارصندل، علاالدینی علیا، کریم آباد علیا، کریم آباد سفلی، شهداء باغباغوییه، قاسم آباد، کهورآباد، حسین آباد، حشرآباد، علاالدینی سفلی، بهرامی، […]

به گزارش سایت کنارصندل،مسابقات فوتبال گرامیداشت دهه کرامت (یادواره شهداء علاالدینی) عصر امروز با قهرمانی تیم علاالدینی سفلی به پایان رسید.

فردین سالاری مسئول برگزاری این بازیها گفت: این دوره از مسابقات با تیمهای شهرک علالدینی، کنارصندل، علاالدینی علیا، کریم آباد علیا، کریم آباد سفلی، شهداء باغباغوییه، قاسم آباد، کهورآباد، حسین آباد، حشرآباد، علاالدینی سفلی، بهرامی، دهپیش، ابوذریه و دهنو شهسوار از پنجم مرداد در چهار گروه به میزبانی روستای علاالدینی شهرک واقع در بخش مرکزی جیرفت آغاز شد و عصر امروز به کار خود پایان داد.

در دیدار فینال این بازیها تیم علالدینی سفلی با گلهای مجتبی سیفی و حسین سیفی در مقابل تک گل رامین بهروزه موفق شد تیم کنارصندل را مغلوب کند و کاپ قهرمانی را از آن خود کند.

داوران این دیدار را محمدرضا سهرانی، یحیی حسینی و عقیل سالاری بر عهده داشتند.

علی معاضدی نماینده اداره ورزش و جوانان جیرفت در پایان این دیدار گفت: برگزاری چنین مسابقاتی در زمین های خاکی به تقویت فوتبال شهرستان کمک میکند و امروزه تفاوت چندانی بین بازیکنانی که در زمین خاکی بازی میکنند یا بازیکنانی که در زمین چمن بازی میکنند نیست.

 

وی عنوان کرد: دهیاریها میتوانند با حمایت و هزینه برای ورزش در روستاها باعث ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه ورزش در روستاها شوند.

در پایان این دیدار جوایزی به تیمهای قهرمان اهداء شد.

 

 

IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۱۰۵۴

IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۲۹۴۰

IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۴۸۵۳ IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۴۶۵۲ IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۴۶۳۵ IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۴۳۳۷ IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۴۱۰۷
IMG_۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۸۴۵۱۵

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =