. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3021 تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394 | 15:04 ب.ظ

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با قرائت قاری جنوب کرمان آغاز شد

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با صوت زیبا و دلنشین قاری عزیز و جوان  شهرمان ابوالفضل پیرنیا آغاز شد.  ابوالفضل پیرنیا متولد ۱۳۷۶ شانزده سال سن، سال سوم دبیرستان و در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا درس خوانده است. مادری خانه دار و پدرش کارمند شرکت تعاونی، یک خواهر دارد که مشغول حفظ قرآن […]

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با صوت زیبا و دلنشین قاری عزیز و جوان  شهرمان ابوالفضل پیرنیا آغاز شد. 

ابوالفضل پیرنیا متولد ۱۳۷۶ شانزده سال سن، سال سوم دبیرستان و در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا درس خوانده است. مادری خانه دار و پدرش کارمند شرکت تعاونی، یک خواهر دارد که مشغول حفظ قرآن و یک برادر شش ساله که در کار قرائت است.

از ۸ سالگی قرائت قرآن را شروع و به طور حرفه ای از اول راهنمایی آن را ادامه داد و برای اولین بار سوم دبستان در مسابقات شهرستان جیرفت شرکت کرد و مقام اول را کسب کرد  تا اول راهنمایی در شهرستان اول بود و بعد در مسابقات منطقه ای هم اول شد و برای اولین بار به مسابقات استانی راه پیدا کرد و دراستان رتبه اول را کسب کرد به صورت مکرر سالهای بعد اول بود تا سال اول دبیرستان به مسابقات کشوری راه پیدا کرد برای اولین بار رتبه سوم را کسب کر و پارسال در مسابقات کشوری رتبه دوم را کسب کرد، در این مسابقات از ۳۲ استان شرکت کرده بودن. درمسابقات اذان هم یک بار در استان اول شد.

سید اسماعیل حسینی: 
بر تو سلام از ما بود قاری قرآن              باشی نمونه باز بـــا یاری قرآن
پاینده وپیروزباشی ای اباالفضل             داری به جان ودل وفاداری قرآن

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + شانزده =