. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 7057 تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آذر 1394 | 10:35 ق.ظ

زوج نویسنده جیرفتی ،مقام اول و سوم بخش ادبیات جشنواره استانی قرآن و عترت جنوب کرمان را کسب کردند/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،زوج نویسنده جیرفتی ،کیوان براهام و فائزه رفیعی ساردو ،مقام اول و سوم بخش ادبیات جشنواره استانی قرآن و عترت جنوب کرمان را کسب کردند.   چهارشنبه شب با معرفی نفرات برتر بخش‌های شعر کلاسیک، سپید، ادبیات و داستان جشنواره شعر و ادبیات قرآن و عترت جنوب کرمان، از سری برنامه‌های […]

به گزارش سایت کنارصندل ،زوج نویسنده جیرفتی ،کیوان براهام و فائزه رفیعی ساردو ،مقام اول و سوم بخش ادبیات جشنواره استانی قرآن و عترت جنوب کرمان را کسب کردند.

IMG_6100IMG_6065 IMG_6051

 

چهارشنبه شب با معرفی نفرات برتر بخش‌های شعر کلاسیک، سپید، ادبیات و داستان جشنواره شعر و ادبیات قرآن و عترت جنوب کرمان، از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت جنوب کرمان در جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در حاشیه برگزاری این جشنواره افزود: در بخش کلاسیک میثم مشرقی از کرمان اول،عبدالرضا حسینی از عنبرآباد دوم،ایوب اسلامی از جیرفت سوم،صادق نیک نفس از جیرفت چهارم و ذکریا صادقی از رودبار پنجم شدند.

وی با بیان اینکه در بخش ازاد هیات داوران هیچ اثری را شایسته رتبه های اول و دوم ندانستند اظهار داشت: در این بخش محمد رضا براهام از جیرفت و خدیجه اصغری از عنبرآباد مشترکان سوم شدند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش داستان و ادبیات قرآنی کیوان براهام از جیرفت اول ، مهرداد بهزادی از کهنوج دوم و فائزه رفیعی و حدیث دهقان از جیرفت مشترکان سوم شدند.

که در هر بخش سه نفر اول تا سوم با دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل شدند.

IMG_6011

 

حجت‌الاسلام جعفر نیک‌نفس دبیر هفته قرآن و عترت جنوب کرمان در این آیین اظهار داشت: از امروز هفته قرآن و عترت جنوب کرمان در شهرستان جیرفت با برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت کار خود را آغاز کرده است که در این راستا از نفرات برتر بخش شعر و ادبیات تجلیل شد.

وی بیان داشت: این هفته همزمان در هشت استان کشور با برنامه‌های متفاوتی که از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شده است در حال برگزاری است.

نیک‌نفس با بیان اینکه برگزاری این هفته در منطقه ادای دینی هر چند کوچک در بخش قرآن و عترت است، افزود: با هر ابزاری که در این حوزه‌ها کار شود، زمینه برای کار بسیار است و ما با برگزاری این برنامه‌ها بخش کوچکی از این دریای بیکران را استفاده کرده‌ایم.

دبیر هفته قرآن و عترت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست سبک زندگی و همایش وحدت شیعه و سنی در شهرستان قلعه‌گنج و … از جمله برنامه‌های این هفته هستند که تا دوم دی ماه سال‌جاری برگزار می‌شوند.

 

IMG_6096 IMG_6086 IMG_6075 IMG_6074 IMG_6059 IMG_6057 IMG_6047 IMG_6049 IMG_6039 IMG_6042 IMG_6044 IMG_6027 IMG_6035 IMG_6037 IMG_6021 IMG_6018 IMG_6012 IMG_6105

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شانزده =