. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 8598 تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | 08:39 ق.ظ

درمراسم تودیع و معارفه رئیس پاسگاه انتظامی خاتون آباد

سرهنگ مهریار سعیدی : برقراری و ایجاد امنیت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است

به گزارش سایت کنارصندل ، جناب سرهنگ سعیدی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پاسگاه خاتون آباد بخش مرکزی جیرفت گفت: برقراری و ایجاد امنیت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است . وی با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به وطن گفت: […]

به گزارش سایت کنارصندل ، جناب سرهنگ سعیدی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پاسگاه خاتون آباد بخش مرکزی جیرفت گفت: برقراری و ایجاد امنیت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است .

IMG_0237

وی با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به وطن گفت: برقراری و ایجاد امنیت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است و ما باید دست به دست هم دهیم تا همیشه امنیت ،بخصوص امنیت روستاها تامین شود.

سرهنگ سعیدی با تشکر از زحمات بخشدار مرکزی جیرفت و جناب سروان بهزادپور و پرسنل پاسگاه خاتون آباد تصریح کرد: با توجه به اینکه حوزه استحفاظی پاسگاه خاتون آباد بسیار وسیع می باشد ، ما حتما یک پاسگاه در حوزه میانچیل نیازمندیم.

وی افزود: طی پی گیری هایی که داشته ایم ، قول های مساعدی جهت دائر شدن یک پاسگاه انتظامی در حوزه میانچیل داده شده است و از آنجایی که سردار بنی اسدی بومی این منطقه می باشند و به مشکلات واقفند دوست دارند که هر چه سریع تر این اتفاق بیفتد و یک پاسگاه در میانچیل دائر شود.

IMG_0233

وی حضور اتباع غیرمجاز بیگانه در روستاها را تهدیدی برای امنیت این مناطق عنوان کرد و خواستار توجه دهیاران و اعضای شورا به این نکته و همکاری آنان جهت برخورد قانونمند با این افراد شد.

سرهنگ سعیدی در مورد پدیده گروگانگیری افغانی ها در جیرفت گفت: این پدیده بسیار زشت ،شوم و کار بسیار ناپسندی است.

وی افزود: با توجه به اینکه همسایه های ما هیچ کدام آسایشی ندارند و بیشتر افراد داعش دارند از همین افراد جذب می شوند ، باید این خطر را هشدار داد که اگر این افراد جذب داعش شوند با توجه به شناختی که از منطقه دارند و ظلم هایی که به آنها شده است می توانند بسیار خطر آفرین باشند، هر چند که با توجه به قدرت و اقتدار نظامی ما هیچ گونه اجازه ای به آنها نخواهیم داد ، و در ایام دهه محرم در کشور شاهد بودیم که چندین تیم تروریستی دستگیر شدند اما این پدیده ی شوم و ننگی که بر دامن ماست را باید پاک کنیم و ما به شدت با گروگانگیری افغانی برخورد خواهیم کرد.

IMG_0235 IMG_0202 IMG_0220 IMG_0240 IMG_0246 IMG_0264 IMG_0262 IMG_0256 IMG_0267 IMG_0270

در پایان مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پاسگاه خاتون آباد برگزار شد و ستواندوم  بهزادپور تودیع و ستوان منصوری به عنوان رئیس جدید پاسگاه معرفی شد.

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

  1. mehdimns8@gmail.com گفت:

    با شناختی از جناب منصوری است منتظر روزهای خوب در زمینه امنیت باید باشیم انتصاب بجایی بود و من الله توفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 14 =