. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 11850 تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1395 | 07:10 ق.ظ

دیدار فرماندار جیرفت و دیگر مسئولان با فرمانده جدید نیروی انتظامی :

دست در دست هم برای امنیت پایدار در جیرفت / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،ساعتی پیش فرماندار جیرفت و تعدادی از مسئولان محلی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت دیدار کردند.          در این دیدار، فرماندار جیرفت ضمن تبریک انتصاب جناب سرهنگ ملایی، به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی جیرفت گفت: با وجود جناب سرهنگ ملایی مردم امنیت بیشتری دارند چرا که ایشان کلکسیونی […]

به گزارش سایت کنارصندل ،ساعتی پیش فرماندار جیرفت و تعدادی از مسئولان محلی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت دیدار کردند.

 

IMG_1463      

در این دیدار، فرماندار جیرفت ضمن تبریک انتصاب جناب سرهنگ ملایی، به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی جیرفت گفت: با وجود جناب سرهنگ ملایی مردم امنیت بیشتری دارند چرا که ایشان کلکسیونی از تجربه و شناخت نسبت به تمام استان دارد.

 

وی همچنین از نگاه ژرف و عمیق فرماندهی نیروی انتظامی در مباحث اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که با برگزاری جلسات مشترک، در پیشبرد اهداف تعیین شده، گام های مؤثری برداشته شود.

 

IMG_1455IMG_1440

 

امینی روش اظهار کرد: ان شاء الله بتوان با تلاش ها و زحمات فرماندهی نیروی انتظامی ،فضایی باشد برای سرمایه گذاری ، برای توسعه ، برای عمران و این ها همه لازمه اش امنیت است و جا دارد از زحمات جناب سرهنگ ملایی تشکر کنیم.

 

وی گفت: اعتماد بین مردم و نیروی انتظامی باید بیشتر باشد ،تا مردم بتوانند بیشتر با نیروی انتظامی همکاری کنند.

 

فرماندار جیرفت افزود: ما نیز در مجموعه فرمانداری و بخشداری ها و دهیاران با تمام توان نیروی انتظامی را همراهی می کنیم.

 

IMG_1456

 

امینی روش اظهار کرد : امنیت حق مردم است و امنیت نیاز همه ی ما و جامعه است.

وی ادامه داد: شاید مردم بتوانند خیلی از مشکلات و موارد را تحمل کنند ، ولی ناامنی را نمی توانند تحمل کنند و امنیت این مردم بر عهده ی همه ی ماست.

 

وی با تشکر ویژه از رئیس اطلاعات شهرستان جیرفت و سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: این عزیزان لحظه ای از تلاش برای امنیت شهرستان دریغ نمی کنند و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

 

فرماندار جیرفت بیان کرد: ما باید هوشیار باشیم و توجه به مسائل فرهنگی ، معیشتی ،اجتماعی و غیره می تواند در امنیت پایدار موثر باشد.

IMG_1436

IMG_1427  IMG_1432

 

سرهنگ ماشاالله ملایی، فرماندهی جدید منطقه انتظامی جیرفت نیز در این دیدار با تشکر از فرماندار جیرفت و دیگر مسئولین گفت: ما دست نیاز را برای امنیت پایدار در این شهرستان به طرف مردم و همه مسئولین دراز می کنیم و امیدواریم با کمک هم و امنیت بیشتر شاهد حضور سرمایه گذاران زیادی در این منطقه باشیم/.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 9 =