. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13715 تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مرداد 1395 | 07:30 ق.ظ

نشست مدیر عامل تعاونی مطبوعات کشور با مدیران مسوول کرمان جنوبی برگزار شد/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل  به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات جنوب کرمان ،نشست مدیر عامل تعاونی مطبوعات کشور با مدیران مسوول کرمان جنوبی برگزار شد .   رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل تعاونی مطبوعات کشور گفت : عضویت در این تعاونی موجب تعالی و تبادل اندیشه در خصوص ارتقاء اشتراکات صنفی خواهد شد […]

به گزارش سایت کنارصندل  به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات جنوب کرمان ،نشست مدیر عامل تعاونی مطبوعات کشور با مدیران مسوول کرمان جنوبی برگزار شد .

IMG_4753-620x330

 

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل تعاونی مطبوعات کشور گفت : عضویت در این تعاونی موجب تعالی و تبادل اندیشه در خصوص ارتقاء اشتراکات صنفی خواهد شد .

 

  دکتر بهبهانی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل تعاونی مطبوعات کشور که به دعوت خانه مطبوعات کرمان جنوبی به جیرفت سفر کرده بود در جمع  هیأت مدیره خانه مطبوعات و مدیران مسوول نشریات منطقه و نمایندگان خبرگزاری ها و سایت های محلی افزود :شرکت تعاونی مطبوعات کشور تشکل صرفاً مدیریتی است که در سراسر کشور بیش از ۲ هزار نفر عضو دارد .

IMG_4775-300x200

وی اضافه کرد : این شرکت تعاونی قدمت ۲۸ ساله دارد و تنها تشکل صنفی رسمی سراسری در کشور می باشد بهبهانی تصریح کرد : خدماتی از قبیل سهمیه کاغذ ، تحصیل خبرنگاران ،تهیه مسکن ، خرید خودرو و راه اندازی سایت برای نشریات از فواید عضویت مدیران مطبوعات در این شرکت تعاونی است .

 

وی در بخش دیگری در خصوص رتبه بندی نشریات ، پرداخت بیمه خبرنگاران و چگونگی مشمولیت قانون یارانه توضیحاتی را بیان کرد .

IMG_1148-300x200

دکتر بختیار مجاز رئیس خانه مطبوعات کرمان جنوبی هم در این نشست گفت این منطقه با داشتن بیش از ۴۰ نشریه و چندین پایگاه خبری دارای ظرفیت بالایی است که می تواند در امر اطلاع رسانی در ارتقاء و شکوفایی منطقه نقش آفرین باشد مجاز ضمن قدردانی از رئیس هیئت مدیره تعاونی مطبوعات کشور و آقای پور شیخ علی نماینده این تشکل در استان کرمان در پاسخ به دعوت این خانه اظهار امیدواری کرد  هماهنگی و ارتباط این نهاد صنفی و اهالی رسانه در جنوب استان کرمان بتواند در جهت کمک به مسائل صنفی تداوم داشته باشد .

 

لازم به ذکر است در این نشست مدیران مسؤل نشریات و نمایندگان سایت ها و خبرگزاری ها به بیان مشکلات صنفی خود پرداختند .

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =