. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 16395 تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 | 20:22 ب.ظ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان خبر داد:

فردا یکشنبه پانزدهمین یادواره شهدا و همایش سنگرسازان بی‎سنگر برگزار می‎شود

به گزارش سایت کنارصندل دکتر سید یعقوب موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: فردا یکشنبه چهارم مهر ماه پانزدهمین یادواره شهدا و همایش سنگرسازان بی‎سنگر این سازمان برگزار می‎شود.   دکتر موسوی اظهار داشت: با توجه به اینکه پاسداشت مقام شامخ شهدا از وظایف تمامی دستگاههای اجرایی و مردم به شمار می رود […]

به گزارش سایت کنارصندل دکتر سید یعقوب موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: فردا یکشنبه چهارم مهر ماه پانزدهمین یادواره شهدا و همایش سنگرسازان بی‎سنگر این سازمان برگزار می‎شود.

 

دکتر موسوی اظهار داشت: با توجه به اینکه پاسداشت مقام شامخ شهدا از وظایف تمامی دستگاههای اجرایی و مردم به شمار می رود به همین منظور این یادواره، برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگر ساز بی سنگر دوران دفاع مقدس در منطقه برگزار می شود.
 

وی بیان داشت: این همایش ساعت ۹صبح چهارم مهر ماه در محل تالار موسسه جهاد نصر جیرفت با حضور مسئولان استانی و منطقه‎ای و خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‎شود.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: این سازمان ۲۷ شهید، ۵۲۹ ایثارگر، ۲۴۳ جانباز، ۲۴ آزاده و ۳۳۵ رزمنده تقدیم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است.

 

موسوی با تأکید بر برگزاری چنین یادواره‎هایی تصریح کرد: این مراسم به همت سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان و کانون سنگرسازان بی سنگر و با مشارکت جهاد نصر استان کرمان برگزار می شود.

 

وی بیان داشت با عنایت به شعار و عنوان سال توسط مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ،سند تدبیر توسعه در بخش کشاورزی یکی از شروط اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است لذا با روحیه جهادی وارد صحنه شویم همانند شهدای جهادگر و سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس که با کمترین امکانات و تنها با توکل به خدا و همت و تلاشی بی‌پایان در برابر اشغالگران بعثی ایستادند و اکنون نیز همه ما باید تمام توان خود را برای تحقق آرمان‌های شهدا در سنگر اقتصادی بکار بندیم.
 

نظرات بینندگان:

  1. ببببب گفت:

    این اقا اصلا نبودن تو مراسم و اصلا تو جیرفت نبودن خبر واقعی بذارید لطفا ضمنا اماراتون اشتباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + چهار =