. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 23169 تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1395 | 21:41 ب.ظ

اعزام اولین کاروان دانشجویان خواهر موسسات آموزش عالی شهرستان جیرفت به مهمانی شهیدان با حمایت تمام قد مسئولین دانشگاه ها

  به گزارش سایت کنارصندل، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد گفت : در ۱۹ اسفند ماه اولین کاروان دانشجویان خواهر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند .   وی با اشاره به‌ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین […]

 

به گزارش سایت کنارصندل، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد گفت : در ۱۹ اسفند ماه اولین کاروان دانشجویان خواهر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند .

 

وی با اشاره به‌ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین معرفی شهدا به‌عنوان الگوهای درست به جوانان گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان کشور و آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان از راه‌های مبارزه با هجمه نرم دشمنان است.

 

کیوان محمودی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور بیان کرد: یکی از بحث‌های جدی در موضوع راهیان نور که همواره مورد تاکید بوده زیارت با معرفت است و تلاش کردیم که به حول قوه الهی زیارت با معرفت برای هر زائر محقق شود.

 

محمودی افزود : در راستای تحقق زیارت با معرفت مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس، تلاش‌های فرهنگی زیادی انجام شده که از جمله آن می‌توان به حضور یک راوی، روحانی و مداح در هر اتوبوس کاروان راهیان نور اشاره کرد که زائران را در طول مسیر همراهی خواهند کرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبراباد گفت :یک بسته فرهنگی برای اتوبوس‌های حامل دانشجویان در اردو پیش بینی کرده که شامل بروشور، کتاب، محصولات صوتی و تصویری حول محور شعار سال می باشد.

 

وی خاطر نشان کرد :همراهی و مساعدت مسئولین دانشگاه ها با مجموعه بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در جهت آشنایی نسل جوان با مفاهیم جبهه و جهاد و افزایش روحیه شهادت طلبی در میان دانشجویان ستودنی بود و همراهی همه بزرگواران کمال تشکر را دارم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 3 =