. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 23300 تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1395 | 14:57 ب.ظ

بخشدار مرکزی جیرفت خبر داد:

آغاز پلاک کوبی کد پستی روستایی ده رقمی در دهستان اسفندقه

به گزارش کنارصندل ، بخشدار مرکزی جیرفت از پلاک کوبی کد پستی روستایی ده رقمی در دهستان اسفندقه بخش مرکزی جیرفت خبر داد منصور نعمتی افزود: فهرست برداری کدپستی در بخش مرکزی جیرفت به اتمام رسیده است و پلاک کوبی کد پستی روستایی ده رقمی از روستاهای دولت آباد و فردوس اسفندقه آغاز و به […]

به گزارش کنارصندل ، بخشدار مرکزی جیرفت از پلاک کوبی کد پستی روستایی ده رقمی در دهستان اسفندقه بخش مرکزی جیرفت خبر داد

منصور نعمتی افزود: فهرست برداری کدپستی در بخش مرکزی جیرفت به اتمام رسیده است و پلاک کوبی کد پستی روستایی ده رقمی از روستاهای دولت آباد و فردوس اسفندقه آغاز و به سرعت در حال انجام می باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل پست استان، مدیر و پرسنل واحد کد گذاری استان  و واحد کدگذاری این بخش جناب آقایان تندر،ادیب و بهروزه بمنظور همکاری و عنایت توجه به روستاها و همچنین تقدیر و تشکر از همکاری شوراها  ودهیاران گفت : عملیات فهرست برداری و کدگذاری پستی از سال ۱۳۹۰ در این بخش آغاز شده است که امروز پلاک کوبی دهستان اسلام آباد ، خاتون آباد ، دولت آباد و هلیل بزودی به پایان میرسد.

بخشدار مرکزی جیرفت اظهارداشت:نصب و اختصاص پلاک مذکور کمک بزرگی به مردم در آدرس یابی و دریافت مرسوله های پستی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تمامی امکنه روستایی از جمله منازل،مراکز تجاری، اداری ، چاه های آب ، ترانس های برق و…دارای پلاک مجزا می شوند.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 2 =