. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 39525 تاریخ انتشار : دوشنبه 18 شهریور 1398 | 15:26 ب.ظ

همزمان با تاسوعای حسینی، یادواره شهید احمد روشان در روستای هادی آباد عنبرآباد برگزار شد

به گزارش کنارصندل، صبح امروز هیجدهم شهریور۹۸ مصادف با تاسوعای حسینی، یادواره شهید ‘احمد روشان’ با حضور جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم و خانواده شهدا در روستای هادی آباد عنبرآباد و در جوار مزار این شهید والامقام برگزار شد. محمود رئیسی فرماندار عنبرآباد در این یادواره در جمع عزاداران تاسوعای حسینی گفت: برگزاری […]

به گزارش کنارصندل، صبح امروز هیجدهم شهریور۹۸ مصادف با تاسوعای حسینی، یادواره شهید ‘احمد روشان’ با حضور جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم و خانواده شهدا در روستای هادی آباد عنبرآباد و در جوار مزار این شهید والامقام برگزار شد.

محمود رئیسی فرماندار عنبرآباد در این یادواره در جمع عزاداران تاسوعای حسینی گفت: برگزاری یادواره شهدا نقش ارزنده ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

رئیسی اقتدار ایران اسلامی را مرهون تلاش و جانفشانی شهدا و رزمندگان دانست و اضافه کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهداه موجب شده تا هیچ کسی نتواند نگاه تعرض آمیز به این نظام داشته باشد.

وی بیان داشت: شرکت در مجالس شهدا از معنویت خاصی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا فرزندان و نسل جوان را با این گونه مجالس آشنا کنیم، زیرا انس گرفتن جوانان با افکار شهدا به منزله بیمه کردن آنها در مقابل خطرات جنگ نرم است.

فرماندار عنبرآباد گفت: منصب هایی که امروز برای ما رسیده، مرهون جانفشانی عزیزانی است که از مال و جان خود گذشتند تا این مسیر برای ما فراهم شود و لذا باید با تمامی توان ادامه دهنده راه آنان باشیم.

تصاویر: خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =