. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 49779 تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 | 22:28 ب.ظ

تعامل پلیس و دانشگاه، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش کنارصندل، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با یادآوری اهمیت آگاهی‌بخشی به نسل جوان گفت: هر چقدر تعامل پلیس و دانشگاه بیشتر باشد، به همان نسبت آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت. سرهنگ« رضا فیروزبخت» در نشست با مسئولین دانشگاه آزاد شهرستان جیرفت بیان کرد:تعامل و ارتباط پلیس و دانشگاه یک ارتباط دو سویه و باعث […]

به گزارش کنارصندل، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با یادآوری اهمیت آگاهی‌بخشی به نسل جوان گفت: هر چقدر تعامل پلیس و دانشگاه بیشتر باشد، به همان نسبت آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

سرهنگ« رضا فیروزبخت» در نشست با مسئولین دانشگاه آزاد شهرستان جیرفت بیان کرد:تعامل و ارتباط پلیس و دانشگاه یک ارتباط دو سویه و باعث افزایش آگاهی‌های جوانان و پیشگیری از معضلات اجتماعی می‌شود، همان‌گونه که عدم آگاهی بخشی به جوانان باعث آسیب‌پذیری آن‌ها می‌شودوی افزود: اقدامات مرکز دانشگاهی در جهت پیشرفت همه‌جانبه و توسعه در کشور بسیار موثر است.

فرمانده انتظامی عنبرآباد تصریح کرد: تعامل گسترده  و هم‌سوی پلیس و دانشگاه در بحث فرهنگ‌سازی در جامعه می‌تواند ارتقای فرهنگ جامعه و کاهش جرایم را فراهم آورد.

سرهنگ «فیروزبخت» نقش مراکز علمی و دانشگاهی را در کاهش جرایم و فرهنگ جامعه تاثیر‌گذار دانست و به همکاری دو نهاد در زمینه آموزش و آگاه‌سازی دانشجویان تاکید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در پایان خاطر نشان کرد: پلیس آمادگی دارد تا از دانشجویان در مبحث انجام اقدامات پژوهشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی و جرایم استفاده کنند و نتایج این تحقیقات را در جهت پیشبرد اهداف ناجا به کار گیرد.

نظرات بینندگان:

  1. admin گفت:

    سلام. دانشگاه ازاد عنبرآباد جزیی از دانشگاه جیرفت است و رییس دانشگاه ازاد جیرفت رییس دانشگاه ازاد عنبراباد هم هست

  2. شهروند4 گفت:

    باسلام تطفااعلام شودمگه جیرفت پلیس نداردکه رفتن عنبراباداحتمالافیروزبخت دانشجوی جیرفت است ورییس دانشگاه ازادجیرفت نیازمندکارشخصی است مگه نه ضرورتی نداردکه بروندعنبراباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 11 =