. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 53115 تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | 08:11 ق.ظ

۵۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در جیرفت برگزار می شود

خداداد امینی روش ئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان جیرفت برگزار می شود.                                                              […]

خداداد امینی روش ئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان جیرفت برگزار می شود.                                                                                                         

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: ۲۱ کمیته تخصصی در ایام دهه فجر بالغ بر ۵۰۰ عنوان برنامه با موضوعات و محتوای فرهنگی – اجتماعی، برگزاری جشن و مراسم، خدماتی، دینی و مذهبی، نشست های بصیرتی – علمی، گزارش عملکرد و مهم تراز همه تبیین و ترویج اهداف نظام و انقلاب اسلامی در شهرستان تشکیل شده و مسئول اجرای برنامه‌های متنوع این دهه در سطح شهرستان هستند.

  وی اظهار کرد: در راستای بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دیگر مناسبت ها، هم باید به جلوه میدانی مراسم توجه شود و هم در امور محتوایی مراسم برنامه ریزی لازم صورت گیرد.  

امینی روش ابراز کرد: با همت آحاد مردم و دستگاه های اجرایی و انقلابی جشن انقلاب اسلامی همچون جشن های مذهبی باشکوه برگزار شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت بیان کرد: به همین منظور از کلیه ظرفیت های مردمی خاصه تشکل های دینی مذهبی، مساجد و ظرفیت های گوناگون استفاده می شود. وی تاکید کرد: این فرصت و ظرفیت ایجاب می کند همگی به منظور تبیین و عمق بخشیدن به شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی روشن گری و روایت گری کرده و دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام را به هر شکل ممکن برای جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان تبیین کنیم. 

امینی روش با اشاره به سالگرد ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب به میهن اسلامی، عنوان کرد: از جمله برنامه های ۱۲ بهمن ماه امسال در شهر جیرفت، رژه موتوری از محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه با حضور اقشار مردم و دستگاه های اجرایی است و سپس با قرائت فاتحه در محل گلزار شهدا به مقام شامخ آن عزیزان ادای احترام می شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت ادامه داد: زنگ انقلاب در محل مدرسه ریحانه النبی (جنب دیوار اداره برق) با حضور مسئولین شهرستان نواخته می شود و همچنین در کلیه بخش ها و شهرهای تابعه نیز در روز ۱۲ بهمن و همزمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب در مدارس نواخته شود.  

 وی با بیان این مطلب که رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم برای ما بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد: مردم و تشکل های دینی و مذهبی و دستگاه های اجرایی در برگزاری مراسم و جشن های انقلاب اسلامی با توجه به اوج گیری مجدد بیماری کرونا رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی را مد نظر قرار دهند. 

 امینی روش در خاتمه در خصوص برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، عنوان کرد:شهرستان جیرفت نیز همچون سایر نقاط کشور تابع مصوبات و مجوز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است و اگر بیماری شایع تر نشود قطعا با صدور دستورات مقامات بالاتر راهپیمایی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 7 =