. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 53558 تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | 08:29 ق.ظ

افتتاح آکادمی بزرگ هیات فوتبال شهرستان جیرفت

⬅️به گزارش روابط عمومی هیأت فوتبال جیرفت، با تلاش و پیگیری علی جلالی رئیس هیات فوتبال شهرستان جیرفت و همکاری مربیان مدارس فوتبال آکادمی هیآت فوتبال جیرفت شروع بکار کرد . ✅ جلالی در مراسم افتتاحیه این آکادمی گفت: پس از یک ماه غربالگری و استعداد یابی توسط مربیان مجرب شهرستان در پنج رده سنی […]

⬅️به گزارش روابط عمومی هیأت فوتبال جیرفت، با تلاش و پیگیری علی جلالی رئیس هیات فوتبال شهرستان جیرفت و همکاری مربیان مدارس فوتبال آکادمی هیآت فوتبال جیرفت شروع بکار کرد .

✅ جلالی در مراسم افتتاحیه این آکادمی گفت: پس از یک ماه غربالگری و استعداد یابی توسط مربیان مجرب شهرستان در پنج رده سنی ( ۱۰، ۱۱ ، ۱۲ ، ۱۳ ، ۱۴ ) با هدف آموزش و پرورش بازیکنان مستعد و معرفی آنها به تیم های مطرح کشور و حتی تیم ملی این آکادمی را راه اندازی کردیم .

✅ وی افزود: امروز فوتبال و فوتسال جیرفت در مسیر شکوفایی و پیشرفت قرار گرفته است و در همین زمینه هم یکی از بحث های مهم و اصلی هیات فوتبال استعداد یابی و آموزش در رده ی سنی پایه است.
✅رئیس هیات فوتبال جیرفت در ادامه یاد آور شد: با توجه به کمبود امکانات ، تراکم جمعیت ، نبود مراکز و کارخانه‌های بزرگ صنعتی در شهرستان مسئولان باید تعامل و همکاری بیشتری با جامعه ورزشی داشته باشند.
✅جلالی در پایان از زحمات دبیر محترم هیات فوتبال آقای اسدالله فاریابی، مربیان عزیز و ارزشمند آقایان بیژن دهقان ، رضا پلاشی ، مجید فاریابی ، یدالله توکلی ، رضا سالاری ، رامین محمدی ، عسکر تراز صمیمانه تشکر و قدر دانی مینمایم .

T.me/HFjiroft

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =