. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63201 تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آذر 1401 | 21:36 ب.ظ

اعتراف سارقان منزل به ۱۵ فقره سرقت در جیرفت

سرهنگ “عزت الله عبدلی نسب” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت منزل و قطعات خودرو در سطح حوزه کلانتری ۱۲شهرستان، شناسایی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت. به گزارش کنارصندل، سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت از دستگیری ۲ سارق سابقه دار منزل […]

سرهنگ “عزت الله عبدلی نسب” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت منزل و قطعات خودرو در سطح حوزه کلانتری ۱۲شهرستان، شناسایی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش کنارصندل، سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت از دستگیری ۲ سارق سابقه دار منزل و کشف ۱۵ فقره سرقت لوازم منزل و قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: ماموران کلانتری با اقدامات شبانه روزی پس از بدست آوردن سرنخ‌هایی موفق به شناسایی عاملان این سرقت ها شده و در یک عملیات پلیسی با هماهنگی مرجع قضایی این ۲ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ “عبدلی نسب” با اشاره به اینکه از متهمان ابزارآلات سرقت از قبیل قیچی مخصوص و انبر قفلی کشف شد، بیان داشت: این افراد در بازجویی های صورت گرفته به ۱۵ فقره سرقت منزل و قطعات خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =