. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63207 تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | 19:54 ب.ظ

کسب مقام برتر کشوری در جشنواره پژوهشگران توسط معلم پژوهنده آموزش و پرورش جیرفت

سمیه پیک حرفه در جشنواره پژوهشگران و فناوران آموزش و پرورش رتبه برتر کشور را کسب کرد. سمیه پیک حرفه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جشنواره پژوهشگران و فناوران آموزش و پرورش با حضور معلمانی از سراسر کشور آذر ۱۴۰۱ برگزار شد. این معلم پژوهنده بیان کرد: فراخوان این جشنواره‌ هر سال […]

سمیه پیک حرفه در جشنواره پژوهشگران و فناوران آموزش و پرورش رتبه برتر کشور را کسب کرد.

سمیه پیک حرفه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جشنواره پژوهشگران و فناوران آموزش و پرورش با حضور معلمانی از سراسر کشور آذر ۱۴۰۱ برگزار شد.

این معلم پژوهنده بیان کرد: فراخوان این جشنواره‌ هر سال برای فناوران، دانش آموزان و معلمان پژوهنده سراسر کشور اعلام می شود.

پیک حرفه افزود: در این جشنواره در حوزه اختلالات یادگیری شرکت کرده و رتبه برتر کشور را کسب کرده است به عنوان معلم پژوهنده برتر کشور معرفی شده است.

پیک حرفه تصریح کرد: سال گذشته در همین جشنواره حضور داشته و رتبه برتر استان را از آن خود کرده است.

این معلم پژوهنده با اشاره به نحوه بررسی آثار گفت: داوران جشنواره آثار را به صورت منطقه ای و سپس استانی و بعد کشوری بررسی می کنند در حوزه منطقه، استان و کشور منتخبین تقدیر می شوند.

پیک حرفه با اشاره به موضوع اختلالات یادگیری افزود: دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری هوش عادی، متوسط و رو به بالا دارند ولی عموما در یک یا دو درس مثل خواندن، نوشتن و یا ریاضیات دچار اشکال هستند که شیوه عادی تدریس برای کار با آنها پاسخگو نیست و معمولا برچسب دیرآموز یا اهمال کار به آنها زده می‌شود.

او بیان کرد: دانش آموزانی که دارای بیش فعالی و یا عدم تمرکز هستند نیز دچار این اختلال می باشند باید با ارزیابی دقیق و سپس کار تکنیکی و فرایندی _ ذهنی و تلفیق آنها با آموزش بتوان مشکل این دانش آموزان رو برطرف کرد.

سمیه پیک حرفه روانشناس بالینی، مشاور و روان درمانگر، مربی مرکز اختلالات یادگیری کودکان و مدرس آموزش خانواده در جیرفت می باشد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =