. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63437 تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | 09:56 ق.ظ

سومین ایستگاه آتش‌نشانی جیرفت در کهوروییه و کلرود افتتاح شد

سومین ایستگاه آتش نشانی شهر جیرفت در محله کهوروییه و کلرود با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست شهرداری جیرفت ،رئیس واعضای شورای اسلامی شهر جیرفت وجمعی از مسوولان به بهره‌برداری رسید . سرپرست شهرداری جیرفت در این مراسم گفت: در راستای رفع نیاز کهوروییه و کلرود به ایستگاه آتش نشانی با همت […]

سومین ایستگاه آتش نشانی شهر جیرفت در محله کهوروییه و کلرود با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست شهرداری جیرفت ،رئیس واعضای شورای اسلامی شهر جیرفت وجمعی از مسوولان به بهره‌برداری رسید .

سرپرست شهرداری جیرفت در این مراسم گفت: در راستای رفع نیاز کهوروییه و کلرود به ایستگاه آتش نشانی با همت شورای اسلامی شهر و شهرداری جیرفت راه اندازی یک ایستگاه آتش نشانی در این منطقه از شهر در اولویت قرار گرفت.

مهندس تورج امیر افضلی با بیان وسعت این منطقه و لزوم تجهیز به زیر ساخت های شهری خاطر نشان کرد : این ایستگاه برای ارائه خدمات امداد و نجات و اطفای حریق در منطقه کهوروییه و کلرود و خدمات رسانی راه‌اندازی شده است.

وی ضمن تشکر ویژه اززحمات شبانه روزی مهندس بستان پیرا وهمکارانشان در شهرداری ناحیه کهوروییه و کلرود با اشاره به تجهیز این ایستگاه به ماشین آلات و تجهیزات ایمنی گفت : این ایستگاه دارای ۱۵ نیروی انسانی عملیاتی و ستادی است که مشغول خدمت رسانی مردم می باشند.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =