. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63509 تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 | 15:44 ب.ظ

هفدهمین جلسه کارگروه استانی نظام نوین ترویج کشاورزی و ستاد ساماندهی و پشتیبانی مراکز جهاد کشاورزی  در محل سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار گردید

باحضور ریاست سازمان، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی سازمان، هفدهمین جلسه کارگروه استانی نظام نوین ترویج کشاورزی و ستاد ساماندهی و پشتیبانی مراکز جهاد کشاورزی با رویکرد توسعه و انتفال فن آوری های نوین کشاوری و تقویت فعالیتهای مشارکتی برگزار شد.  مهندس مهدی میجانی مدیر […]

باحضور ریاست سازمان، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی سازمان، هفدهمین جلسه کارگروه استانی نظام نوین ترویج کشاورزی و ستاد ساماندهی و پشتیبانی مراکز جهاد کشاورزی با رویکرد توسعه و انتفال فن آوری های نوین کشاوری و تقویت فعالیتهای مشارکتی برگزار شد.

 مهندس مهدی میجانی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی اظهار داشت: تولید کشاورزی با نظام نوین ترویج، اقتصادی می شود و این راهبردی مناسب در دستیابی به تولید پایدار و تامین امنیت غذایی می باشد.

وی بیان نمود: در نظام نوین ترویج، مروجان مسئول پهنه های تولیدی، ضمن مدیریت انتقال یافته ها و فن آوری های کشاورزی به مزرعه، ثبت اطلاعات و آمار بهره برداران و محصولات کشاورزی( زراعی و باغی) در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی را به عهده دارند. در همین راستا، در نشست کارگروه استانی نظام نوین ترویج ضمن بررسی و ارزیابی آخرین آمار ثبت بهره برداران و محصولات کشاورزی مربوط به سال زراعی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ و سال زراعی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی به تفکیک هر شهرستان، تصمیمات لازم برای تحقق برنامه های سازمان از جمله الگوی کاشت اتخاذ گردید.

مهندس میجانی افزود: باتوجه به اینکه اجرا و عملیات کلیه برنامه ها و سیاست های ابلاغی در سطح مراکز جهاد کشاورزی می باشند، ساماندهی و پشتیبانی از مراکز مورد تاکید قرار گرفت.

 در پایان دکتر احمدپور، ریاست سازمان ضمن تاکید بر ثبت دقیق اطلاعات کلیه محصولات کشاورزی در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی توسط مروجان مسئول پهنه های تولیدی، خواستار پیگیری و حمایت بخش های مرتبط برای تسریع نوسازی و تجهیز مراکز جهاد کشاورزی شدند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 14 =