. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 66526 تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | 23:10 ب.ظ

امام جمعه جیرفت:
راه و شهرسازی هرچه زودتر کار ساخت پل مسیر جنگل آباد را به اتمام برساند

به گزارش کنارصندل، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر جیرفت اظهار کرد:وحدت و انسجام ملی موجب پیروزی انقلاب شده و برای تداوم انقلاب به وحدت ملی و اقشار جامعه توجه داشته باشیم.وی در ادامه عفو اخیر رهبری را موجب خوشحالی خانواده‌های زندانیان و بسیاری از مردم و از طرفی باعث خشم […]

به گزارش کنارصندل، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر جیرفت اظهار کرد:وحدت و انسجام ملی موجب پیروزی انقلاب شده و برای تداوم انقلاب به وحدت ملی و اقشار جامعه توجه داشته باشیم.
وی در ادامه عفو اخیر رهبری را موجب خوشحالی خانواده‌های زندانیان و بسیاری از مردم و از طرفی باعث خشم دشمن و دشمنان شد و اظهارداشت: کسانی که تا دیروز اشک تمساح می ریختند که چرا عده‌ای زندان و بازداشت شدند، امروز می ‌گویند چرا اینها آزاد شده اند.
امام جمعه جیرفت در ادامه با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد: باید با جهاد تبیین مانع تحریف انقلاب و شرایط قبل از انقلاب توسط دشمنان شویم.
حجت‌الاسلام تارم اضافه کرد: انقلاب اسلامی برای آزادگان، مستضعفان و مسلمانان جهان موجب خوشحالی بسیاری شد و ناراحتی، خشم و عصبانیت برای آمریکا و اسرائیل ایجاد کرد.
وی افزود: برای این کشورهای امپریالیستی، ایران مهم بود چون کشوری است که با چند قاره جهان از نظر جغرافیایی ارتباط دارد و به اقیانوس هند راه پیدا می کند.
امام جمعه جیرفت تاکید کرد: دشمن سعی می کند انقلابی که ۶ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم کرد تا به پیروزی رسید را تحریف کند؛ چون می‌داند نمی تواند با این انقلاب بزرگ و عظیم مستقیم مقابله کند، در مسیر تحریف آن قرار گرفته اما کارنامه منحوس پهلوی را باید از زبان خودشان خواند که در این راستا می‌توان به خاطرات اسدالله علم اشاره کرد.
وی تاکید کرد: ملت، وفاداری، عزم و خشم خود علیه دشمنان را با حضور یکپارچه و وحدت آفرین خود در راهپیمایی فردا نشان خواهد داد.
امام جمعه جیرفت در ادامه با اشاره به مشکلات اخیر مردم جنوب کرمان و با اشاره به وجود صف‌هایی که مردم برای تهیه نفت و سیلندر گاز متحمل شدند، گفت: شایسته است شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، سوخت را به میان مردم ببرد.
وی بیان کرد: هرچند فصل سرما رو به اتمام است اما شایسته بود شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از طریق کارکنان خود نفت را در میان مردم توزیع می کرد و نمی گذاشت مردم در صف های طولانی قرار گیرند.
حجت الاسلام تارم افزود: این شرکت امروز توان این را دارد و با این کار از صف های طولانی و سوءاستفاده‌ها جلوگیری می‌شو؛ اگر نمی‌خواهند نفت را تحویل مردم دهند از بسیج کمک بگیرند و نفت را با احترام و عزت به دم در منازل مردم ببرند.
وی همچنین ادامه داد: اداره راهسازی نیز هرچه زودتر کار ساخت پل مسیر جنگل آباد را به اتمام برساند زیرا این ترافیک همیشگی زیبنده نیست.
حجت‌الاسلام تارم در بخش دیگری از سخنان خود آغاز طرح آبرسانی از سد جیرفت به این شهر را دارای اهمیت زیادی دانست و افزود: با انجام این طرح، پروژه انتقال آب از این سد به شمال استان بی نتیجه می‌شود.
وی همچنین ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده در خوی گفت: دولت با تمام توان در حال کمک رسانی به مردم این منطقه است.
حجت‌الاسلام تارم با بیان اینکه با مردم ترکیه و سوریه ابراز همدردی می کنیم افزود: آمریکا مدعی دلسوزی و حقوق بشر است اما هنوز و باوجود مواجهه سوریه با زلزله سخت، حاضر نیست چاقوی تحریم را از سر این کشور مظلوم بردارد./ ایرنا

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =