. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 66987 تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 | 14:52 ب.ظ

دادستان جیرفت: هیچ تصمیمی نباید موجب عسر و حرج مردم شود

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دادگستری ظهر امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه دکتر میری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان و مهندس بهزادی مسئول تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت با حضور در دادگستری شهرستان با دکتر افشین صالحی نژاد دادستان جدید دیدار و گفتگو کردند. در ابتدای این دیدار دکتر میری مدیر […]

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دادگستری ظهر امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه دکتر میری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان و مهندس بهزادی مسئول تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت با حضور در دادگستری شهرستان با دکتر افشین صالحی نژاد دادستان جدید دیدار و گفتگو کردند.


در ابتدای این دیدار دکتر میری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان ضمن تبریک انتخاب دکتر صالحی نژاد بعنوان دادستان جدید شهرستان جیرفت حضور وی در جیرفت را با توجه به سابقه درخشان ایشان مایه خیر و برکت دانست.


در ادامه دکتر صالحی نژاد با اشاره به عملکرد مطلوب تعزیرات حکومتی در حوزه بازار و برخورد با متخلفین اقتصادی علی الخصوص قاچاقچیان کالا و ارز گفت: دستگاه قضایی همواره در کنار تعزیرات حکومتی بوده و همکاری ها برای رسیدن به هدف مشترک مستمر خواهد ماند .


وی گفت: در خصوص رفع معضلات سوخت در جنوب کرمان تصمیماتی که در مرکز استان گرفته می شود نیاز به کارشناسی بیشتر و دقیق تر دارند. در واقع مشکل سوخت و قاچاق آن در جنوب کرمان ؛باید اساسی حل و فصل شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 5 =