. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 69348 تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 | 12:26 ب.ظ

واحدهای صنفی شهرستان جیرفت زیر ذره‌بین بازرسان

تشدید طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان در جیرفت:“واحدهای صنفی شهرستان جیرفت زیر ذره‌بین بازرسان”به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی بازار جیرفت – رئیس اتاق اصناف جیرفت از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این […]

تشدید طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان در جیرفت:
“واحدهای صنفی شهرستان جیرفت زیر ذره‌بین بازرسان”
به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی بازار جیرفت – رئیس اتاق اصناف جیرفت از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح بازدید های روزانه از واحدهای صنفی انجام می‌شود.
سعدالله شریفی پور با اعلام این خبر افزود: در آستانه نوروز و سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، طرح بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی از اوایل اسفند ماه سالجاری آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد که در این طرح روزانه بیش از ۱۰۰ مورد بازرسی توسط ۵ تیم بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام می‌شود.
وی تصریح کرد این بازرسی ها نظر به اقتضای شرایط حساس ایام پایانی سال و با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، لزوم پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و همچنین به منظور پوشش فعالیتهای نظارتی بر سطح مراکز فعال تجاری شهرستان و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها انجام می شود.
رئیس اتاق اصناف جیرفت ادامه داد: تعداد ۸بازرس در قالب تیم های دو نفره و همچنین همکاری با کارکنان تعزیرات حکومتی شهرستان،وضعیت نرخ کالا و خدمات موجود، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت دار در سطح عرضه را بصورت ویژه رصد کرده و عملکرد واحدهای صنفی در ایام نوروز و رمضان را زیر ذره بین دارند.
وی اظهار کرد: کشیک های نوروزی و گشت‌های نظارت و بازرسی در طول اجرای طرح حتی ایام تعطیل ، مانند سایر روزها فعال هستند و با هرگونه تخلف در واحدهای صنفی برخورد می شود.
وی افزود از ابتدای شروع این طرح تاکنون ۳۰ پرونده تخلفات صنفی به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.
شریفی پور تأکید کرد: شهروندان و مسافران نوروزی نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم صدور صورت حساب و … را از سوی واحد های صنفی، به شماره تلفن ۰۳۴۴۳۳۱۶۵۵۲ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف گزارش کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =