. سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کد خبر: 69446 تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 | 09:36 ق.ظ

خاطرات رزمندگان جنگ نرم و ترکیبی مکتوب شود

خدامراد میرآبادی جناب سرهنگ پاسدار محمد برجیفرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه کهنوج در تجلیل از فعالین فضای سایبری بسیج سپاه ناحیه کهنوج که صبح امروز پنج شنبه در سالن کنفرانس این ناحیه برگزار شد گفت : در پی اغتشاشات اخیر و ایجاد جنگ ترکیبی توسط بد خواهان نظام و انقلاب، اهمیت فضای رسانه […]

خدامراد میرآبادی

جناب سرهنگ پاسدار محمد برجی
فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه کهنوج در تجلیل از فعالین فضای سایبری بسیج سپاه ناحیه کهنوج که صبح امروز پنج شنبه در سالن کنفرانس این ناحیه برگزار شد گفت :

در پی اغتشاشات اخیر و ایجاد جنگ ترکیبی توسط بد خواهان نظام و انقلاب، اهمیت فضای رسانه ای و جنگ نرم بیش از پیش احساس شد که جا دارد ، به منظور ارج نهادن به زحمات رزمندگان فضای سایبری خاطرات آنها مکتوب شود.

جناب سرهنگ پاسدار محمد برجی خاطر نشان کرد:
به حول قوه الهی امروز فعالیت مجازی بسیج سپاه حتی در محترومترین روستاهای کهنوج که زیر ساختهای آن محدود است ، به خوبی شکل می گیرد که نشانه از وفا داری مردم به کشور و انقلاب و نظام است .

وی تصریح کرد:
جهاد ابعاد گوناگونی دارد و پس از فرمان جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی خیل عظیمی از جوانان وارد عرصه ی جهاد شدند و در این حوادث اخیر جانانه مجاهدت کردند که ضروری است همان طور که به فرهنگ ایثار و شهادت در جهاد نظامی توجه می شود به ایثارگران عرصه ی جنگ نرم و ترکیبی نیز توجه شود .

سرهنگ پاسدار محمد برجی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جنگ نرم و رسانه ای پرداخت و خاطر نشان کرد:
جنگ و جهاد ، تنها فیزیکی نیست و در این شرایط ، جنگ نرم و ترکیبی ابعاد گسترده تری دارد ! چرا که دشمن به وسیله ی همین گوشی های همراه و آنتن های ماهواره ای بمباران تبلیغاتی و گسترده ای را همراه با دروغ شروع کرده که به وسیله ی همین رزمندگان و مجاهدان جنگ نرم جواب دندان شکنی داده شد که واقعا ستودنی است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کهنوج یادآور شد:
امروز در ایران دو چهره قابل تصور است؛
یکی چهره ای که دشمنان در فضای مجازی برای مخاطبان خود به دروغ ترسیم می کنند و سعی در القای ناامیدی و القای جدایی مردم از حکومت و پیش برندگی حکمرانی غربی دارند و یکی چهره ای واقعی که مردم تا پای جان وفا دار به نظام و انقلاب اسلامی هستند و الحمدالله در بسیاری از موارد از جمله نانو ، هسته ای ، پزشکی ، ساخت صنایع دفاعی و موشکهای باز دارنده پیشرو هستیم که دشمن با این قسمت از دستاوردهای انقلاب عناد و لجاجت و خصومت می ورزد که برای ترسیم واقعیت ها زحمات شما افسران جنگ نرم بیشتر می شود و الحمدالله در این میدان شما جانانه ایستادگی کردید و دشمن را تا آن سوی مرزها عقب راندید.

قدر خود را بدانید که کار و فعالیت شما بسیار ارزشمند است. خدمات نظام و انقلاب را به مردم برسانید و از القائات پوشالی دشمن نهراسید که وعده ی خداوند متعال محقق خواهد شد و پرچم‌این کشور به دست صاحب اصلی اش خواهد رسید ان شاءالله

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =